کد خبر: ۶۵۹۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

کتابخانه‌های تهران تعطیل شد

روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران اعلام کرد: خدمات کتابخانه‌ای به شهروندان تهرانی از امروز تا پنجشنبه ۱۹ تیر با ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا شهر تهران و با هدف جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، ارائه خدمات کتابخانه ای به اعضاء کتابخانه های عمومی شهر تهران از امروز دوشنبه ۱۶ تیر تا پنجشنبه ۱۹ تعطیل اعلام شده است.

بر اساس این گزارش؛ در بازه زمانی اعلام شده با توجه به حضور نداشتن اعضا و مراجعان و به منظور بهره‌گیری مناسب از زمان، کتابداران شهر تهران با حضور در کتابخانه اقدام به اصلاح ثبت و ساماندهی و ورود اطلاعات منابع در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها، تکمیل پروفایل کتابخانه در سامانه مدیریت کتابخانه‌ها خواهند کرد.

کتابخانه‌های تهران تعطیل شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران؛ همچنین معرفی کتابخانه و خدمات آن و ایجاد صفحات کتابخانه در فضای مجازی، اجرای طرح رف خوانی در کتابخانه‌های عمومی مطابق با زمان‌بندی ابلاغی، معرفی کتاب‌های جشنواره رضوی در فضای مجازی به منظور ترویج و تشویق کاربران و اعضاء به شرکت در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی و ادامه فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در فضای مجازی از جمله اقداماتی است که کتابداران با حضور در کتابخانه در این بازه زمانی انجام خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
0
کتابخانه ها تعطیل،سینماها باز؟!!!!!!!!!؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین