کد خبر: ۶۵۹۶۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶

تقویم آموزشی نیمسال آتی دانشگاه تهران اعلام شد/شروع کلاس‌ها از ۲۹ شهریور

براساس تقویم آموزشی اعلم شده از سوی دانشگاه تهران، ثبت نام دانشجویان برایرنیم سال اول تحصیلی از ۸ شهریور ماه آغاز می‌شود و کلاس‌های آموزشی نیز از بیست و نهم این ماه شروع خواهند شد.
تقویم آموزشی نیمسال آتی دانشگاه تهران اعلام شد/شروع کلاس‌ها از ۲۹ شهریور
آفتاب‌‌نیوز :

براساس تقویم آموزشی نیم سال اول تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشگاه تهران ثبت نام نیم سال مهر دانشجویان این دانشگاه برای کلیه مقاطع تحصیلی از هشتم شهریور ماه آغاز و این مهلت به مدت یک هفته یعنی تا ۱۵ شهریور ماه ادامه دارد.

همچنین کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه تهران برای نیم سال آینده از ۲۹ شهریور ماه آغاز می‌شود. و دانشجویان از ۱۲ تا ۱۴ مهر به مدت سه روز می‌تواند نسبت به حذف و اضافه خود اقدام کنند.

براساس اعلام دانشگاه تهران امتحانات میان ترم دانشجویان دانشگاه تهران در ترم آینده از ۱۷ آبان آغاز و ۲۸ پایان می‌یابد و ۲۴ دی پایان کلاس‌های نیم سال اول دانشجویان اعلام شده است. به طوری که امتحانات نهایی ترم نیز از ۲۵ دی ماه آغاز می‌شود و این مهلت تا ۹ بهمن ادامه دارد.

همچنین مهلت اعلام نمرات و ثبت آن در سیستم جامع آموزش دانشگاه توسط اعضای هیات علمی ۱۰ روز پس از برگزاری امتحانات یعنی تا ۲۰ بهمن ماه اعلام شده است.

همچنین دانشگاه تهران اعلام کرد ثبت نام الکترونیکی دانشجویان مجاز به ادامه تحصیل در کلیه مقاطع تحصیلی براساس مقررات و آیین نامه‌های اموزشی و مجوزهای مربوطه الزامی است و در صورت عدم ثبت نام رسمی دانشجو منصرف از تحصیل محسوب می‌شود.

همچنین طبق تقویم آموزشی نیم سال دوم ۹۹ -۱۴۰۰ دانشگاه تهران ثبت نام دانشجویان برای این نیم سال برای تمامی مقاطع تحصیلی از ۱۱ بهمن آغاز و تا ۱۸ بهمن ادامه دارد و کلاس های آموزشی از ۱۸ بهمن ماه شروع خواهد شد و دانشجویان تا ۳۰ بهمن مهلت دارند دفاع پایان نامه خود را انجام دهند.

همچنین دوم تا چهارم اسفند ۹۹ به عنوان مهلت حذف و اضافه دانشجویان در نظر گرفته شده است. و امتحانات میان ترم دانشجویان نیز از ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا یک اردیبهشت ماه این سال ادامه دارد.

همچنین بنا بر اعلام دانشگاه تهران امتحانات پایان ترم نیم سال دوم دانشجویان از ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و این مهلت ۱۰ تیر ماه پایان می‌یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین