کد خبر: ۶۵۹۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

بارتومئو: «ستین» در باسلونا می‌ماند/ از اخراج «والورده» پشیمان نیستم

رییس باشگاه بارسلونا با تایید ادامه حضور «کیکه ستین» روی نیمکت آبی اناری‌ها در فصل آینده، گفت که از اخراج «ارنستو والورده» در ژانویه پشیمان نیست.
بارتومئو: «ستین» در باسلونا می‌ماند/ از اخراج «والورده» پشیمان نیستم
آفتاب‌‌نیوز :

والورده بارسا را به دو عنوان قهرمانی پیاپی رساند و زمانی که باشگاه در ژانویه عذر وی را خواست، تیم تحت هدایتش به لطف تفاضل گل صدرنشین لالیگا بود و ستین که پس از مرد اسپانیایی هدایت کاتالان‌ها را عهده‌دار شد، از زمان حضور در این تیم تلاش کرده تا سبک بازی آنان را متحول کند که البته چندان موفق نبوده و با نتایج ضعیف حالا پشت سر رئال مادرید در تقلای بازگشت به صدر است.

با این حال، بارسا سرانجام روز گذشته موفق به کسب یک پیروزی چشمگیر ۴ بر یک برابر ویارئال شد و «جوزپ ماریا بارتومئو» نیز در این خصوص گفت که به اعتقاد وی آنها در مسیر درستی حرکت می‌کنند.

بارتومئو در گفت‌وگو با رادیو راک۱ گفت: بدیهی است که ستین به کارش ادامه می‌دهد. در حال حاضر، از تحول تیم رضایت کامل دارم و در چند بازی اخیر شاهد پیشرفت‌هایی بودیم که ستین در تیم ایجاد کرده است.

وی افزود: بابت تصمیم اخراج والورده پشیمان نیستم. باید تیم را به جلو می‌راندیم و ستین با ایده‌ها و احساسات جدید به تیم وارد شد.

در سوی دیگر ستین گفته است که فکر نمی‌کند جایگاهش در بارسا در خطر باشد و اینکه وی از نوع فوتبال تیمش رضایت دارد.

وی در جریان نشست خبری پیش از دیدار برابر اسپانیول گفت: احساسی مبنی بر اینکه شرایط در حال تغییر است، ندارم و به این سیرک عادت دارم. فقط روی کارم متمرکز هستم و احساس می کنم مدیریت از نحوه عملکرد ما رضایت دارد.

ستین در ادامه گفت که تیم تحت هدایت وی تا لحظه آخر و زمانی که بخت های آنان برای فتح لالیگا ناپدید شود، به رئال فشار خواهد آورد.

وی ادامه داد: البته که هنوز می‌توانیم لیگ را فتح کنیم. هنوز روی کاغذ این احتمال وجود دارد و باید تا آخرین روز امیدهای‌مان را زنده نگه داریم. تنها باید روی کارمان تمرکز و تلاش کنیم همزمان با ارائه بازی زیبا، برنده شویم و پیشرفت کنیم. اگر هم نتوانیم قهرمان شویم، می‌توانیم برای فصل آینده سکو را آماده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین