کد خبر: ۶۵۹۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

رمال حرفه‌ای در اشنویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: یک رمال حرفه‌ای در این شهرستان که در پوشش رمالی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد، توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
رمال حرفه‌ای در اشنویه دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد توحیدی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این شخص در پوشش رمالی علاوه بر اخاذی از مردم، اقدام به اغفال جوانان و ترویج بداخلاقی در سطح جامعه کرده بود.

وی افزود: با اعلام شهروندان مبنی بر اخاذی فردی با ادعای رمالی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که پس از شناسایی دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی اشنویه با بیان اینکه شهروندانی که از این فرد شکایت دارند، می‌توانند با مراجعه به پلیس نسبت به طرح شکایت اقدام کنند، اضافه کرد: شهروندان هنگام برخورد با چنین افرادی باید هوشیار باشند و در صورت مشاهده آنها مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ توحیدی با اشاره به اینکه افزایش امنیت و احساس امنیت بین شهروندان، مهمترین هدف فرماندهی انتظامی شهرستان اشنویه است، افزود: این شهرستان رتبه اول در کشف سرقت را طی سال گذشته در آذربایجان‌غربی به خود اختصاص داده‌ است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان کشف سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش یافته ‌است.

اشنویه بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین