کد خبر: ۶۶۰۰۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

حفتر: لیبی با مثلث شر تروریسم، خائنان و ترکیه روبه‌رو است

فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی اعلام کرد: لیبی با مثلت شر هم‌پیمان شامل تروریسم، خائنان و ترکیه و کسانی مواجه است که تلاش می‌کنند لیبی را تحت کنترل در آورند و موجودیت ما را تهدید کنند.
حفتر: لیبی با مثلث شر تروریسم، خائنان و ترکیه روبه‌رو است
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری آلمان، خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای ارتش ملی لیبی در مراسم فارغ التحصیلی تعدادی از افسران دانشکده نظامی در شهر توکرة در شرق بنغازی گفت: دشمن ترکیه‌ای شروع به ایجاد پایگاه‌ها و اتاق‌های عملیات در منطقه غربی کرده است و افسران و مزدوران خود را برای جنگ در اراضی ما اعزام می‌کند و کشتی‌های جنگی را به سواحل ما می‌فرستد و تلاش می‌کند توانمندی‌های ملت و ثروت‌های کشور ما را تحت کنترل درآورد تا از طریق آن، بحران اقتصادی خود را حل کند.

وی در سخنان خود بر ادامه نبرد تاکید کرد و گفت: ما اگر هم درخواست‌های کشورهای دوست برای برقراری آرامش را بپذیریم اما راضی نخواهیم شد که از آتش‌بس برای آوردن مزدوران جهت توانمندسازی دشمن سوء استفاده شود و خون شهیدان را تضییع نخواهیم کرد تا مزدوران و جنگ طلبان را از کشورمان بیرون کنیم و به مبارزه تا زمان آزادسازی ادامه خواهیم داد.

حفتر به کشورهای برادر (امارات و مصر) و کشورهای دوست دیگر که طمع ترکیه و خطر آن بر امنیت و تمامیت لیبی و منطقه را درک کردند، درود فرستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین