کد خبر: ۶۶۰۱۶۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی برگزار می‌شود

آزمون استخدامی آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سواد آموزی فردا جمعه، بیستم تیرماه، ساعت ۹ صبح و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، این آزمون براساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش با جهاد دانشگاهی و برابر مجوز صادره از سوی ستاد کرونا راس ساعت ۹ صبح جمعه بیستم تیر ماه سال جاری در حوزه‌های امتحانی تعیین شده در مراکز استانها و تعدادی از شهرستانها بارعایت کلیه دستورالعملهای ابلاغی از سوی ستاد کرونا برگزار می‌شود.

قرار است مشمولان این آزمون پس از شرکت و قبولی در آزمون داخلی که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود و با توجه به نیاز آموزش و پرورش، رشته تحصیلی، جنسیت و سنوات خدمت و ظرفیت استخدام اعلامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور حداقل دوره یک ساله آموزشی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند.

آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی برگزار می‌شود

پذیرفته شدگان پس از قبولی در آزمون پایان دوره تا پایان برنامه ششم توسعه به استخدام در می‌آیند. ۲۴۲۰۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند که در صورت کسب نمره حدنصاب ۵۰ درصد جهت شرکت در دوره یک ساله به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند و آموزش‌های مهارتی را می‌گذرانند و سپس جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین