کد خبر: ۶۶۰۱۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

شرایط دریافت وام ودیعه مستاجران

وزیر راه و شهرسازی گفت: حداکثر متراژ واحد مسکونی مستاجران تهرانی برای برخورداری از تسهیلات ودیعه در تهران ۷۵ متر و در سایر شهرها ۹۰ مترمربع در نظرگرفته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

«محمد اسلامی» به بیان جزییاتی از تسهیلات کمک‌هزینه ودیعه مسکن پرداخت و افزود: قرار شده است، کمیته تامین منابع ستاد ملی مبارزه با کرونا با محوریت بانک مرکزی، اقدامات لازم در این خصوص را مدنظر قرار دهد و بخشی از منابع ۷۵ هزار میلیاردتومانی که برای مبارزه با کرونا تخصیص داده شده است را برای کمک به مستاجران نیازمند در نظر گیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، او افزود: مطابق تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده برای پرداخت این تسهیلات، واحد مسکونی که در اختیار مستاجران قرار دارد باید مطابق با الگوی مسکن باشد؛ بدین معنا که حداکثر متراژ واحد مسکونی مستاجران تهرانی برای برخورداری از این تسهیلات ۷۵ و در سایر شهرهای کشور ۹۰ مترمربع در نظرگرفته شده است.

شرایط دریافت وام ودیعه مستاجران

اسلامی نکته مهم دیگر برای پرداخت این تسهیلات را وجود قرارداد رسمی اجاره، میان موجر و مستاجر خواند و گفت: این تسهیلات پس از نهایی‌شدن به‌عنوان کمک‌هزینه ودیعه مسکن از طریق شبکه بانکی در اختیار مالکان قرار می‌گیرد و مستاجران صرفا کارمزد تسهیلات را پرداخت می‌کنند.

بیش از یک ماه مسئولان مدام در حال حرف زدن در خصوص این مسئله هستند و این در حالی است که اجاره و قیمت مسکن روزانه در حال افزایش است. بنابراین بهتر است مسئولان بجای این همه حرف و شعار به وعده های خود عمل کنند نه اینکه هر روز با اظهارات و وعده‌های تکراری با اعصاب مردم بازی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
1
1
میشه درمورداین وام بیشترتوضیح بدین
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
0
2
یکی از عوامل اصلی ایجاد فقر در جامعه توزیع پول بین مردم است چه در قالب یارانه و چه در قالب ودیعه اجاره مسکن ، فقر فقط با ایجاد کار مناسب برای عموم مردم از میان برداشته میگردد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین