کد خبر: ۶۶۰۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
دبیر انجمن انبوه‌سازان تهران تشریح کرد

پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان تابستان / الان خانه بخریم یا نخریم؟

دبیر انجمن انبوه‌سازان تهران می‌گوید: در شرایط فعلی که قیمت خانه مدام نوسان دارد خانه نخرید؛ چرا که فعلا وقت خرید خانه نیست. در آینده نزدیک قیمت خانه‌ تثبیت می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

دبیر انجمن انبوه‌سازان تهران در پاسخ به این پرسش که چه زمانی فرصت مناسبی برای خرید خانه است؟ گفت: در این بازه زمانی مردم به دنبال حفظ سرمایه‌هایشان هستند، یعنی با تزریق منابع ریالی به بازار سهام، طلا، ارز و مسکن در نظر دارند که سرمایه‌های خودشان را ارتقا دهند. بنابراین در شرایط فعلی مسکن توسط عده‌ای خاص خرید و فروش می‌شود.

رامین گوران اوریمی اضافه کرد: معتقدیم قیمت مسکن تا پایان تابستان روند نوسانی خواهد داشت؛ چرا که این روزها افراد سود حاصل از بازار سهام را در بازار مسکن تزریق می‌کنند، به همین علت قیمت خانه تا پایان تابستان افزایش می‌یابد.

پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان تابستان / الان خانه بخریم یا نخریم؟

او اظهارکرد: چنانچه مردم برای خرید خانه آرامش‌شان را حفظ کنند التهاب قیمت خانه فروکش می‌کند. معتقدیم در نیمه دوم سال قیمت خانه به طور بلندمدت راکد می‌شود. از این‌رو خرید و فروش خانه در شرایط رکود سخت خواهد شد.

گوران اوریمی در توصیه‌ای به مردم گفت: در شرایط فعلی که قیمت خانه مدام نوسان دارد خانه نخرید؛ چرا که فعلا وقت خرید خانه نیست. در آینده نزدیک قیمت خانه‌ تثبیت می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین