کد خبر: ۶۶۰۳۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

قانون اجازه واگذاری حتی یک متر از خاک‌مان را نمی‌دهد/شایعه واگذاری جزایر بی‌ربط است

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه شایعه واگذاری جزایر کیش و قشم حرف‌های بی‌ربط و بیهوده است، تصریح کرد: اگر هم سرمایه‌گذاری وارد این جزایر شود به منزله بخشیدن بخشی از خاک عزیزمان نیست.
قانون اجازه واگذاری حتی یک متر از خاک‌مان را نمی‌دهد/شایعه واگذاری جزایر بی‌ربط است
آفتاب‌‌نیوز :

فریدون همتی شب گذشته(۱۹ تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: ایران هم مانند دیگر کشورها، اهداف کوتاه و بلند مدت برای توسعه مناطق مرزی و جزایر خود دارد که یکی از این سیاست‌ها جذب سرمایه‌گذار خارجی و طبق قوانین و ضوابط خاص است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذار خارجی به‌صورت مستقل یا با مشارکت ایرانی‌ها در مناطق آزاد چارچوب قانونی دارد و قانون ما به هیچ وجه اجازه واگذاری قطعی حتی یک متر از خاک‌مان را نمی‌دهد.

استاندار هرمزگان بیان کرد: این شایعه سازی‌ها با هدف ایجاد تشویش در میان مردم صورت می‌گیرد و مسئولان برای روشن شدن افکار عمومی باید همه چیز را به شکل شفاف و صادقانه به مردم بگویند و من به‌ عنوان استاندار اگر در مناطق آزاد هرمزگان یا سرزمین اصلی آن قرارداد سرمایه‌گذاری بزرگی بسته شود به‌صورت شفاف به مردم اعلام خواهم کرد.

وی اضافه کرد: اگر هم سرمایه‌گذاری وارد این جزایر شود به منزله بخشیدن بخشی از خاک عزیزمان نیست و ما اصلاً نباید اجازه بدهیم چنین تصور غلطی شکل بگیرد و با این حرف‌های بیهوده سد راه سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد شویم و اتفاقاً ما باید مشوق‌هایی را برای سرمایه‌گذار خارجی بگذاریم، چون وقتی سرمایه خارجی وارد شود به‌دنبال آن دانش فنی و تکنولوژی و اشتغالزایی هم می‌آید و صادرات نیز رونق می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
قدیما با فروش القاب و عناوین چرخ دولت میچرخید الانهم که نفت نیست فروش جزایر و سواحل مد شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
اگه ریگی به کفش شما نبود ،این همه پنهانکاری چه معنا داره؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین