کد خبر: ۶۶۰۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

اعتراف دزد انباری‌های منطقه اکباتان

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری سارق انباری و دوچرخه‌ها در منطقه اکباتان و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.
اعتراف دزد انباری‌های منطقه اکباتان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد حیدری اظهارکرد: در پی گزارش سرقت از انباری‌ها و دوچرخه‌ها تیمی از ماموران برای دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی دریافتند که راننده یک دستگاه خودروی سواری سرقت‌ها را به‌تنهایی انجام می‌دهد.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران گشت کلانتری در منطقه اکباتان با خودروی سواری با شیشه‌های دودی و پلاک مخدوش روبه رو شدند و به آن دستور توقف دادند.

کلانتر محله آزادی با بیان اینکه ماموران پس از یک تعقیب و گریز کوتاهی موفق به توقف خودروی سواری مرد مرموز شدند و راننده آن را دستگیر کردند، اظهارکرد: پس از دستگیری متهم که مردی ۳۸ ساله است به سرقت از انباری و دوچرخه در محدوده اکباتان اعتراف و اظهارکرد تعدادی از اموال سرقتی را در مخفیگاهش پنهان کرده است.

وی افزود: ماموران کلانتری آزادی پس از انجام هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند پنج دستگاه دوچرخه، اسلحه شکاری، تعدادی ضبط خودرو و لوازم داخلی آن و کالسکه سرقتی را به دست آوردند.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد متهم سابقه دار و پیش‌تر به خاطر حمل مواد مخدر روانه زندان شده است، گفت: متهم در تحقیقات ابتدایی به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است و تا کنون ۱۰ تن از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان اظهارکرد: متهم برای تحقیقات بیشتر با دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین