کد خبر: ۶۶۰۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

غرق ۳ جوان در دریا و رودخانه‌های مازندران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از غرق ۳ جوان در دریا و رودخانه طی دو روز گذشته خبر داد.
غرق ۳ جوان در دریا و رودخانه‌های مازندران
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۲۰ روز پنج شنبه ۱۸ تیرماه مبنی بر وقوع غرق شدگی در پارکینگ ۳ سواحل دریای بابلسر، ماموران انتظامی شهرستان سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، جوانی ۲۱ ساله اهل تهران به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد که با تلاش عوامل امداد و نجات جسد این فرد از آب بیرون کشیده شد و به سردخانه منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در همین خصوص در ساعت ۱۸ و ۵۳ دقیقه روز پنج شنبه ۱۸ تیرماه در پی کسب خبری مبنی بر غرق مردی در سواحل دریا در آب های ساحلی شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، جوانی ۲۲ ساله در روستای "کهنه سرا" در قسمت ساحلی پشت سنگچین در منطقه ممنوعه شنا، اقدام به شنا کرد که به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.

سرهنگ ساداتی با اشاره به غرق پسربچه ای در رودخانه در شهرستان نکا، افزود: در پی مراجعه فردی به ماموران انتظامی شهرستان نکا مبنی بر فقدانی پسربچه ۱۳ ساله اش موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های میدانی و انجام تحقیقات محلی ماموران دریافتند، این فرد در ساعت ۱۸ در حال شنا در رودخانه به دلیل ناآشنا بودن به فنون شنا غرق شد و جسدش در ساعت یک بامداد صبح امروز از آب بیرون کشیده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با هشدار به خانواده ها و جوانان از آنان خواست همواره مراقب خود و فرزندانشان باشند تا دچار حوادث دلخراش نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین