کد خبر: ۶۶۰۷۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸

شهروندان اردبیلی تنها پس از تجویز پزشک به درمانگاه‌های کرونا مراجعه کنند

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اطلاعیه ای از شهروندان استان خواست تنها پس از معاینه و تجویز پزشکان به درمانگاه‌های کرونا مراجعه کنند.
شهروندان اردبیلی تنها پس از تجویز پزشک به درمانگاه‌های کرونا مراجعه کنند
آفتاب‌‌نیوز :

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل روز یکشنبه بیان کرد: با توجه به افزایش تعداد مراجعان به بیمارستان‌های استان بدلیل شیوع موج دوم کرونا و همچنین احتمال وجود بیماری‌های حاد تنفسی و جهت تسهیل در ارائه خدمات درمانی، از شهروندان درخواست می‌شود در صورت داشتن علائم اولیه تنفسی، به نزدیکترین مطب یا مرکز درمانی محل سکونت خود مراجعه کرده و بعد از ویزیت توسط پزشک و در صورت تایید به درمانگاه‌های حاد تنفسی بیمارستان‌های استان ارجاع شوند.

این معاونت با تاکید بر اینکه شهروندان از مراجعه خودسرانه به مراکز کرونایی استان، بدلیل احتمال بسیار بالای ابتلا به بیماری کرونا جدا خودداری نمایند، افزود: مراجعه بی مورد بویژه به درمانگاه تنفسی حاد مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) اردبیل احتمال ابتلا به بیماری کرونا را در مراجعان بصورت جدی افزایش خواهد داد.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: شهروندان حتی‌الامکان در صورت نداشتن کار ضروری از منزل خارج نشوید و در صورت خروج از منزل، ماسک زده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمایید. در زمان مراجعه به مطب ها و موسسات پزشکی نیز ضمن رعایت موارد فوق، از حضور زودتر از نوبت خودداری کرده و فاصله گذاری را رعایت نمایید.

هم اکنون ۲۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان اردبیل در مراکز درمانی بستری هستند که از این تعداد ۴۳ نفر در ای سی یو تحت مراقبت قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین