کد خبر: ۶۶۰۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸

خودداری انگلیسی‌ها از زدن ماسک به رغم آمار بالای قربانیان کرونا

انگلیس در رتبه سوم آمار مرگ و میر ناشی از شیوع کروناویروس در جهان قرار دارد اما همچنان شماری از مردم این کشور از زدن ماسک خودداری می‌کنند.
خودداری انگلیسی‌ها از زدن ماسک به رغم آمار بالای قربانیان کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

انگلیس پس از آمریکا و برزیل در رتبه سوم قربانیان کرونا قرار دارد اما همچنان مردم این کشور در فروشگاه‌های شلوغ و واگن‌های مترو بدون داشتن ماسک روی صورت تردد دارند.

خودداری برخی از مردم این کشور از گذاشتن ماسک روی صورت درحالیست که تاکنون حدود ۴۵ هزار نفر از مردم انگلیس به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

اکنون، سازمان جهانی بهداشت (WHO) تایید کرده است که شواهدی از هوازی بودن کروناویروس جدید بدست آمده و بر این اساس محققان ارشد انگلیس از مردم این کشور درخواست کرده‌اند تا پوشیدن ماسک را جدی بگیرند چرا که نتایج بررسی‌ها حاکی از موثر بودن پوشاندن صورت برای مقابله با این ویروس است.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، محققان انگلیسی با بیان اینکه این کشور به لحاظ استفاده از ماسک در اماکن عمومی هنوز عقب‌تر از بسیاری از کشورهاست، تاکید کردند: لازم است خودداری از پوشیدن ماسک رفتاری غیراجتماعی تلقی شود چرا که شواهد بسیاری نشان دهنده تاثیر مفید استفاده از ماسک در کمک به خود و دیگران در راستای مقابله با شیوع بیشتر کروناویروس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین