کد خبر: ۶۶۰۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

دستگیری عامل فوت دختر ۶ ساله بروجردی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از دستگیری عامل فوت دختر شش ساله بروجردی کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس هوشمند شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا شیراوژن امروز ۲۳ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بر حسب اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد دختر بچه‌ای ۶ ساله در محله‌ای از بروجرد، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس بروجرد قرار گرفت. در تحقیقات شبانه‌روزی انجام شده مشخص شد دختر بچه شش ساله ناپدید شده و جسد وی پس از گذشت پنج ساعت در کوچه محل زندگی وی رها شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، پلیس در سریع‌ترین زمان ممکن با اشراف اطلاعاتی نسبت به شناسایی ضاربان و توقیف خودروی آنان اقدام که راننده به همراه پسر ۱۸ ساله‌اش دستگیر و در بازجویی‌های اولیه با وجود قراین و مستندات پلیس، پسرش اقرار و عنوان کرد پدرم با خودرو متوفی را زیر گرفته و فوت دختر ۶ ساله توسط پدرم در اثر تصادف صورت گرفته است.

دستگیری عامل فوت دختر ۶ ساله بروجردی

شیراوژن با بیان اینکه متهمان در اجرای دستور دستگاه قضا به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند، افزود: اخبار منتشر شده در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی بوده است و نیروی انتظامی با این قبیل افراد به شدت برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین