کد خبر: ۶۶۰۹۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱

انفجار در شرکت تولیدکننده میعانات گازی فریمان

رئیس آتش نشانی شهرک کاویان فریمان در استان خراسان رضوی گفت: پیش از ظهر امروز- دوشنبه ۲۳تیرماه- انفجار در یک شرکت تولید کننده مایع گازهای قابل اشتعال موجب شد تا خسارات زیادی به این شرکت و شرکت همجوار وارد شود.
آفتاب‌‌نیوز :

جواد جهاندوست با اشاره به این که این حادثه تلفات جانی نداشت افزود: ابتدا یکی از مخازن این شرکت دچار آتش‌سوزی و انفجار شد و پس از آن با حضور به موقع آتش نشانی شهر مشهد، فرهادگرد و فریمان از وقوع انفجار در دو مخزن دیگر جلوگیری شد.

وی ادامه داد: علت حادثه و میزان خسارات وارده در دست بررسی است.

انفجار در شرکت تولیدکننده میعانات گازی فریمان


آتش سوزی مخازن میعانات گازی فریمان مهار شد

جواد جهان دوست با اعلام حریق در مخازن میعانات گازی کارخانه پترونفت در شهرک صنعتی کاویان فریمان گفت: با اعلام حریق سریعاً به محل حادثه اعزام شدیم و توانستیم آتش را مهار کنیم.

مسئول آتش نشانی شهرک صنعتی کاویان فریمان با بیان اینکه در پی حادثه رخ داده در کارخانه پترونفت، ۶ مخزن این کارخانه درگیر آتش شده بود، اظهار کرد: آتش باعث شد که یکی از مخازن به دلیل انفجار به بیرون پرتاب شود که خوشبختانه تنها به سقف یکی از سوله‌های شهرک صنعتی برخورد کرده بود.

وی با بیان اینکه برای اینگونه حریق نیاز به نیروی کمکی است، افزود: آتش نشانی کاویان در محدوده شهرک صنعتی پیشرو حساب می‌شود و در ابتدای کار ما وارد عمل می‌شویم تا حریق را مهار کنیم.  در چنین مواردی از شهرستانهای اطراف نیرو اعزام می‌شود که امروز از مشهد، فریمان و فرهادگرد به این عملیات نیرو اعزام شد. خوشبختانه تا قبل از رسیدن نیروهای کمکی ۸۵ درصد از حریق اطفا شده بود.

مسئول آتش نشانی شهرک صنعتی کاویان فریمان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت آن هم در زمانی که نیروها مشغول کار بودند، گفت: علت حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

وی از حضور نیروهای عملیات آتش نشانی مشهد، فریمان و فرهادگرد، نیروی انتظامی و سپاه در کنترل و مهار این حادثه تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
0
توضیح احتمالی یک مسئول: هوا گرمه تابستونه برای همین آتیش میگیرنن.
البته تکذیب یادش رفت توبیخ شد مسئوله.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین