کد خبر: ۶۶۱۰۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
با دستور دادستانی

۲ نفر از برگزارکنندگان مراسم‌های جشن در جیرفت بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت دو نفر در این شهرستان به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا خبر داد و گفت: این افراد به صورت غیرقانونی اقدام به برگزاری مراسم جشن کرده بودند.
آفتاب‌‌نیوز :

"حسین سلامی" در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: عنایت به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوع بودن مراسمات جشن، عزا و تجمعات، شامگاه گذشته ۲ نفر از افرادی که اقدام به برگزاری مراسم جشن آن هم از نوع غیرضرور (برگزاری جشن تولد) گرفته بودند با حکم دادستانی بازداشت شدند.

وی گفت: پس از کسب گزارش های مردمی مبنی بر برگزاری دو مورد جشن تولد در دو نقطه از شهر جیرفت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل های مذکور مراجعه و با توجه به ازدحام جمعیتی که در کوچه و منزل شخصی این اشخاص وجود داشت، با حکم دادستانی برگزار کنندگان اصلی این مراسم ها بازداشت شدند.

۲ نفر از برگزارکنندگان مراسم‌های جشن در جیرفت بازداشت شدند

این مقام قضایی با بیان اینکه سلامت مردم و جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است، افزود: این افراد به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و در حال حاضر با قرار تامین کیفری در بازداشت به سر می برند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خاطر نشان کرد:با توجه به فرهنگ و سنت موجود در مناطق جنوبی استان، اکثر مراسمات شادی و عزا در این منطقه با حضور گسترده افراد برگزار می شود که با توجه به لزوم رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به منظور کنترل بیماری کرونا، برگزاری اینگونه مراسمات تا عادی شدن شرایط و اعلام ستاد ملی کرونا ممنوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
دست دادستان دردنکندممنون.دراین شرایط بایدبه چه زبانی بگویند مراسم برگزار نکنید.شب وروز مسولین فریاد میزنند رعایت رعایت رعایت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین