کد خبر: ۶۶۱۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

هشدار پلیس آگاهی در خصوص وعده‌های اعزام به خارج از کشور

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا از هم وطنان خواست نسبت به وعده‌های اعزام به خارج از کشور موسسات و تورهای مسافرتی غیرمجاز آگاه باشند.
هشدار پلیس آگاهی در خصوص وعده‌های اعزام به خارج از کشور
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ شهاب امینی با اشاره به وعدههای پوچ کلاهبرداران به افراد متقاضی اعزام به خارج از کشور اظهار کرد: هموطنان میبایست از پرداخت هرگونه وجه و تحویل مدارک هویتی خود به موسسات و تورهای مسافرتی غیرمجاز خودداری کنند.

وی گفت: شرکتهای صوری و اجارهای با تبلیغات دروغین و درج آگهیهای فریبنده در فضای مجازی، ابتدا اعتماد افراد را جلب و سپس مبالغی را برای اموری همچون ثبت نام، اخذ روادید از سفارتخانههای خارجی و ... از آنان دریافت می کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی به تازگی موفق به دستگیری فردی سابقه دار شدهاند که مبالغ قابل توجهی از برخی شهروندان متقاضی اعزام به خارج از کشور کلاهبرداری و بدون آن که اقدام موثری انجام دهد، متواری شده بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه حتی ممکن است شیادان نسبت به تحویل گذرنامه و روادید کشور مورد نظر نیز اقدام کنند، افزود: گزارش‌های زیادی در این زمینه وجود دارد که افراد ساده لوح و فریب خورده، بلافاصله پس از ورود به خاک کشور مورد نظر دستگیر و به دلیل جعلی بودن مدارک هویتی تحت پیگیرد قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امینی به شهروندان توصیه کرد: فریب تبلیغات دروغین و آگهی‌های مندرج در فضای مجازی برای اعزام به خارج و خرید بلیت پروازهای خارجی را نخورند و قبل از انجام ثبت نام و واریز پول، استعلام های لازم را از مبادی رسمی مانند سازمان هواپیمایی کشوری به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین