کد خبر: ۶۶۱۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹

سیل در ییلاق تالش قربانی گرفت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش از مرگ یک زن بر اثر سیل در روستای ییلاقی آق‌اولر بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.
سیل در ییلاق تالش قربانی گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

علی درمانی عصر سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه امروز بر اثر سیلاب ناشی از بارندگی شدید، یک زن حدود ۵۰ ساله که قصد فرار از خانه را داشته، با سیل مواجه شده و جان خود را از دست داده است.

وی افزود: روز گذشته نیز سیل در روستای آق‌اولر سبب تخریب سه واحد مسکونی و خسارت به ۲ واحد دیگر شده بود و امروز نیز سیلاب سرازیر از ارتفاعات تالش، به شهر رسیده و پل ۲۰ متری شهر تالش در معرض سیل قرار گرفته است.

هواشناسی استان گیلان با اعلام تداوم بارش های رگباری، وزش باد موقتی و گاهی شدید و رعد و برق در برخی مناطق نسبت به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

روستای آق اولر تالش ۳۰ نفر جمعیت دارد و به دلیل اینکه دیوار خانه های قدیمی روستا با آهک، سفید شده، به آق اولر (خانه های سفید) مشهور است و با داشتن آب و هوای خوب و ارتفاعات کوهستانی و جنگلی، از مناطق گردشگرپذیر تالش به شمار می رود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین