کد خبر: ۶۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

سیل پل ۲۰ متری تالش را مسدود کردپ+عكس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: سیل سرازیر شده از ارتفاعات و مناطق کوهستانی بخش مرکزی تالش، پل ۲۰ متری شهر را مسدود کرده و دستگاه‌های مرتبط برای رفع موانع و بازگشایی مسیر تلاش می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

علی درمانی به ایرنا اظهار کرد: به دلیل انسداد پل ۲۰ متری و معروف به سی و سه پل شهر تالش، در دو سوی پل ترافیک ایجاد شده است اما دستگاه های مرتبط نظیر شهرداری، با بیل های مکانیکی و ماشین آلات سنگین در حال گشایش مسیر هستند.

وی افزود: وسایل نقلیه برای عبور و مرور از مسیر کمربندی استفاده می کنند و برای گذر خودروها در نقاط مختلف شهر مشکل و مانعی وجود ندارد و این حادثه خسارت جانی ندارد.

سیل پل ۲۰ متری تالش را مسدود کردپ+عكس

وی ادامه داد: آسمان شهر بارانی نیست و سیلاب از مناطق مرتفع و کوهستانی، سنگ های بزرگ و خار و خاشاک را جمع آوری و به سوی پل هدایت کرده است.

تالش یا هشتپر مرکز شهرستان تالش است و رودخانه کرگانرود از پر آب ترین رودخانه های گیلان از مرکز این شهر می گذرد.

هواشناسی استان گیلان با اعلام تداوم بارش های رگباری، وزش باد موقتی و گاهی شدید و رعد و برق در برخی مناطق نسبت به احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب هشدار داده است.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین