کد خبر: ۶۶۱۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

فائوچی دست به کار شد

مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا خواستار احیای روابط میان ایالات متحده آمریکا و سازمان جهانی بهداشت در بحبوحه تسریع شیوع کرونا در این کشور شد.
آفتاب‌‌نیوز :

«آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا طی یک سخنرانی برای دانشجویان دانشگاه «جورج‌تاون» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد که تا روابط با سازمان جهانی بهداشت (WHO) را مجدداً از سربگیرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتینیک»، فائوچی احیای روابط آمریکا و سازمان جهانی بهداشت را امری ضروری در مقابله با بیماری‌های همه‌گیری چون کروناویروس دانست.

فائوچی روز گذشته (سه‌شنبه) در این سخنرانی با اشاره به خروج آمریکا از سازمان جهانی بهداشت گفت: «آنها (سازمان جهانی بهداشت) یک سازمان کامل نیستند. آنها اشتباهاتی دارند اما من تمایل دارم شاهد اصلاح این اشتباهات باشم و اینکه آنها بیشتر در راستای نیازهای ما باشند بنابراین امیدوارم که این نوع تنش‌ میان ایالات متحده و سازمان جهانی بهداشت به نحوی رفع گردد یا اینکه در نهایت به شیوه‌ای مطلوب حل شود زیرا جهان برای شیوع بیماری‌های اینچنینی (کروناویروس) به سازمان جهانی بهداشت نیاز دارد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین