کد خبر: ۶۶۱۳۱۹
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

اعتراف سوارس

مهاجم بارسلونا در رابطه اتفاق‌های اخیر لالیگا صحبت کرد و به موضوع مهمی اعتراف کرد.
اعتراف سوارس
آفتاب‌‌نیوز :

لوییس سوارس با دو نشریه کاتالانی اسپورت و موندو دپورتیوو مصاحبه کرد. مهاجم بارسلونا در رابطه با VAR، رئال مادرید و لائوتارو مارتینس صحبت کرد. بازیکن اروگوئه‌ای گفت: اگر در بازی‌هایی همچون تقابل با سویا در سطح بالایی ظاهر می‌شدیم، حریفانی که می‌توانستند باعث توقفتان شوند امتیاز از دست نمی‌دادیم. دیدار برابر سلتاویگو یک ضربه سخت بود و پس از آن باید با اتلتیکو مادرید بازی می‌کردیم. اکنون باید بیشتر تمرکزمان روی لیگ قهرمانان باشد.

سوارس معتقد است اگر رئال مادرید قهرمان شود به خاطر VAR نیست. او در این رابطه اظهار کرد: گاهی اوقات پرداختن به جزئیات VAR خیلی سخت می‌شود. ما نباید به دنبال مقصر باشیم. باید از خودمان انتقاد کنیم و با واقعیت روبرو شویم.

یکی از اهداف بارسلونا برای تقویت تیم خود در فصل آینده امضای قرارداد با لائوتارو است. سوارس در مورد بازیکن آرژانتینی گفت: او بازیکن بزرگی است. در اینتر در سطح خوبی بازی می‌کند. آسان نیست که از آرژانتین به ایتالیا بروید و در آن جا بتوانید سطح بالایی از خود نشان دهید. بازی کردن در ایتالیا سخت است. به لائوتارو کمک می‌کنم تا خود را با تیم جدیدش وفق دهد. او باید احساس راحتی و پیشرفت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین