کد خبر: ۶۶۱۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

عملکرد بانک‌ها در مقابله با کرونا مناسب نیست/بانکها پروتکل‌های بهداشتی، کرونا را جدی نمی‌گیرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: در حوزه ادارات، بانک‌ها به عنوان ضعیف‎‌ترین ادارات هستند که پروتکل‌های بهداشتی در آن جدی گرفته نمی‌شود و ما به شدت از این موضوع گلایه‌مندیم.
عملکرد بانک‌ها در مقابله با کرونا مناسب نیست/بانکها پروتکل‌های بهداشتی، کرونا را جدی نمی‌گیرند
آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین ظهر امروز در جلسه هماهنگی کمیته‌های ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که در معاونت سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: کرونا هزینه زیادی به جامعه وارد کرد و در حال حاضر بخش قابل توجهی از بودجه‌ها را به بخش اختصاص دهیم لذا باید کرونا را جدی بگیریم.

وی افزود: برخی به نام پروتکل‌های بهداشتی، کرونا را جدی نمی‌گیرند و ما باید واقعا به این موضوع توجه کنیم و نظارت‌ها و کنترل‌ها باید به صورت جدی دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به اینکه ۱۳هزار و ۴۳۷ تست کرونا انجام شده که ۲۸ درصد مورد آن مثبت بوده است، گفت: درباره تهیه ماسک و مواد ضدعفونی باید برنامه‌ریزی لازم انجام شود تا واحدهای تولیدی فعال باشد و ماسک ارزان قیمت در اختیار مردم فرار بگیرد و قیمت‌ها متعادل باشد و وزارت صمت موکلف به پیگیری این موضوع شده است.

حبیبی اضافه کرد: ایستگاه‌های توزیع ماسک در محل شهر راه‌اندازی شود که مقرر شده است این امر از سوی سازمان تبلیغات اجرایی شود.

وی مطرح کرد: در حوزه ادارات، بانک‌ها به عنوان ضعیف ترین ادارات هستند که پروتکل‌های بهداشتی در آن جدی گرفته نمی‌شود و ما به شدت از این موضوع گلایه‌مندیم و درخواست داریم از مدیران بانک‌هایی که این پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند به ما معرفی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین یادآور شد: بیشترین تلفات نیز بعد از بهداشت و درمان بانک‌ها بوده است و توبیخ مدیران این واحد درس عبرتی برای دیگران در توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

حبیبی تصریح کرد: باید نظارت‌ها بر روند فعالیت ادارات و واحدهای تولیدی صورت و اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی صورت بگیرد چراکه در موضوع کرونا همه مسولیت اجتماعی داریم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه همایش‌ و تجمع تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود، گفت: سهم استان برای کمک به مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا شامل ۷۳۱میلیارد تومان بوده و مهلت ثبت‌نام تا پایان تیرماه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: در حال حاضر و با شرایط موجود کرونایی،دفاتر پیشخوان شلوغ است و باید نظارت جدی در این خصوص بگیرد.

حبیبی یادآور شد: شاخص کرونا در ارزیابی مدیران باید لحاظ شود؛ باتوجه به شرایط کرونا همه مسولیت داریم و مسولان کمیته‌ها با جدیت و انگیزه موضوعات کرونا را دنبال کنند.

قدرت‌الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین نیز در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر در تهیه دستکش، ماست و موادضدعفونی در استان مشکلی نیست و ذخیره‌سازی آنها درنظرگرفته شده است.

وی افزود: مشکلی که در حال حاضر در حوزه کرونا وجود دارد این است که از مسوولان برخی دستگاه‌ها گلایه‌مند هستیم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Germany
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
0
0
حمله چنگیز خان مغول به ایران هم مقصر بانکها بودن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین