کد خبر: ۶۶۱۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

سقوط هواپیما در ترکیه/ ۷ نفر کشته شدند

وزیر کشور ترکیه صبح امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد، در اثر سقوط یک فروند هواپیمای نظارتی و شناسایی این کشور در استان وان در شرق ترکیه هفت نیروی امنیتی از جمله دو خلبان آن جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز :

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه در اظهاراتی به تلویزیون این کشور گفت: این هواپیما از روز دوشنبه در ماموریت جمع‌آوری اطلاعات و نظارت در استان وان و هکاری در شرق ترکیه بود. او همچنین اشاره کرد، این هواپیما از نوع سال ۲۰۱۵ بوده است.

به گزارش شبکه آر تی،وی خاطرنشان کرد: این هواپیما در یک ماموریت شناسایی در ساعت ۱۸:۳۵ به وقت محلی از فرودگاه "فرید ملان" در استان وان خارج شد و هفت نیروی امنیتی از جمله دو خلبان از سرنشینان آن بودند.

سقوط هواپیما در ترکیه/ ۷ نفر کشته شدند

وزیر کشور ترکیه افزود: در ساعت ۲۲:۳۲ شب گذشته هواپیما برای بار آخر با برج مراقبت تماس داشت و بر فراز منطقه باش قلعه در حالی که در مسیر بازگشت بود، پرواز کرد.

وی افزود: بعد از آن‌ هواپیما دقیقا ساعت ۲۲:۴۵ از مدار خارج شد و تماس کلا با آن قطع شد. در ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه عملیات جستجو برای یافتن آن در منطقه‌ای که تماس قطع شده بود،‌ آغاز شد.

به گفته وزیر کشور ترکیه، تیم امداد و نجات در ساعت سه صبح امروز به وقت محلی هواپیما را که به قله کوه آرتوس در ارتفاع ۲۲۰۰ متری برخورد کرده و منهدم شده بود، یافت.

وی گفت: این سانحه منجر به کشته شدن تمام سرنشینان از جمله نیروهای امنیتی و خلبان‌ها شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد ایوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
0
0
هواپیما از نوع ۲۰۱۵ بوده است

حودت خنده ات نگرفت
ماشینت چیه؟ ۱۳۸۹c
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین