کد خبر: ۶۶۱۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
اطفای حریق توسط پرسنل پاساژ

پاساژ علاءالدین آتش گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در پاساژ علاءالدین خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٢٣ دقیقه روز جاری وقوع حریق در پاساژ علاءالدین به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله یک ایستگاه به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که بخشی از سیمهای برق داخل سقف کاذب در طبقه اول دچار حریق شده و آژیرهای خطر را به صدا در آورده اما پرسنل دوره دیده این ساختمان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند حریق را اطفا کردند.

پاساژ علاءالدین آتش گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان بازدیدهای لازم را از محل انجام داده و ضمن تخلیه دود محل را ایمن سازی کردند.

ملکی با تاکید بر اینکه پاساژ علاءالدین در این سالها اقدامات بسیار خوبی جهت ایمن سازی انجام داده است افزود: ایمن سازی ساختمان و مجهز کردنش به سیستمهای اعلام و اطفای حریق می تواند از وقوع حوادث گسترده جلوگیری کند. حریقی که امروز رخ داد و توسط پرسنل خود این مرکز تجاری اطفا شد یکی از تأثیرات مثبت ایمن سازی است که شاهدش بودیم.

وی در پایان افزود: با نصب تجهیزات اعلام و اطفاء، آموزش دیدن پرسنل و... می توان صدمات جانی و خسارات ناشی از حریق را به اندازه چشمگیری کاهش داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین