کد خبر: ۶۶۱۴۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

دستگیری عوامل تخریب شیشه خودروها در محمودآباد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از دستگیری اراذل و اوباش و عوامل تخریب شیشه خودروها در "محمود آباد" خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سیدجعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب شیشه خودروها توسط افرادی در شهرستان محمود آباد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و آگاهی قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی عوامل این اقدام که با تخریب شیشه خودروها از محل متواری شده بودند شناسایی شدند.

دستگیری عوامل تخریب شیشه خودروها در محمودآباد

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، ساداتی، در ادامه اظهار کرد: پس از هماهنگی های قضائی 5 نفر از این افراد که دارای سابقه شرارت در شهرسان محمودآباد نیز بوده اند در عملیاتی ضربتی دستگیر و یکی از آنان از محل متواری شد.

وی از دستگیری متهم اصلی این پرونده با رصدهای اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان محمودآباد در تهران خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه امنیت و آسایش مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت هشدار داد: در صورت هرگونه اعمال مجرمانه با واکنش سخت و پشیمان کننده پلیس مواجه خواهند شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین