کد خبر: ۶۶۱۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱

اعظمی: در شرایط فعلی باید از دولت حمایت کنیم

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد ضرورت تغییر ادبیات انتقادی نمایندگان گفت: همه ما نمایندگان مطیع امر رهبری هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

ذبیح‌الله اعظمی ساردویی با اشاره به دیدار ویدئو کنفرانسی اخیر نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در این جلسه تذکر مهمی در مورد تغییر ادبیات انتقاد دادند. ایشان توهین را واجد اشکال شرعی دانستند. رهبر انقلاب به سال آخر دولت دوازدهم اشاره کردند و خواستار تعامل مجلس در یک سال پایانی شدند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس یازدهم در مورد ادبیات انتقادی نمایندگان در جلسه با وزرای امور خارجه و ارتباطات، گفت: من خودم یکی از سخنرانان در جلسه با آقای وزیر بودم. احساس من این بود که در شرایط فعلی باید از دولت حمایت کنیم چراکه در این روزگار دیپلمات‌ها سربازان خط مقدم جبهه دیپلماسی هستند. توهین یا تضعیف آقای ظریف شلیک به فرمانده خودی است.

اعظمی: در شرایط فعلی باید از دولت حمایت کنیم

اعظمی با بیان اینکه «تعداد انگشت شماری از نمایندگان محترم، ادبیات مناسبی در جلسه با وزیر امور خارجه نداشتند» گفت: عده‌ای از نمایندگان ادبیات شدید اللحنی داشتند که به نظرم حتما باید مراعات می‌کردند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان تأکید کرد: همه ما نمایندگان مطیع امر رهبری هستیم. این موضوع را باید در عمل نشان دهیم. یکی از موارد در برخورد با دولت است. منویات رهبری فصل‌الخطاب است. پس همه نمایندگان باید منویات ایشان را عملیاتی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
0
0
خودشو کشته بره مجلس فقط همین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین