کد خبر: ۶۶۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

لائوتارو یک فصل دیگر در اینتر می‌ماند

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر در نظر دارد برای یک فصل دیگر در این تیم بماند.
لائوتارو یک فصل دیگر در اینتر می‌ماند
آفتاب‌‌نیوز :

لائوتارو مارتینس که شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش مطرح است و گفته می‌شود بارسلونا علاقه زیادی به جذب او دارد، از بودن در اینتر خوشحال است و تمایل دارد یک فصل دیگر برای نراتزوری بازی کند.

مدیران بارسلونا علاقه زیادی به جدب مارتینس 22 ساله دارند اما پس از اینکه فرصت فعال کردن بند فسخ 111 میلیونی این بازیکن را از دست دادند، هنوز نتوانسته‌اند به توافقی با این باشگاه ایتالیایی که شامل پرداخت رقمی خاص و معاوضه بازیکن می‌شود، برسند.

مسئولان باشگاه بارسلونا بعد از واگذاری قهرمانی لالیگا به رئال مادرید، حالا در حال ارزیابی مجدد برنامه‌های خود برای تأمین بودجه لازم برای نقل‌وانتقالات پیش‌رو هستند.

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» اما خبر داد؛ لائوتاروی 22 ساله عجله‌ای برای پیوستن به بارسلونا ندارد و پیشنهادهایی که دریافت کند را رد خواهد کرد تا فصل پیش‌رو هم برای اینتر به میدان برود.

اگر مارتینس برای یک فصل دیگر در اینتر بماند، در پایان فصل 21-2020 تنها دو سال از قراردادش باقی خواهد ماند که این سبب می‌شود تا مدیران این باشگاه ایتالیایی رقم فروش او را پایین بیاورند و این راه را برای جدایی این مهاجم آرژانتینی هموار می‌کند.

پیش از این شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا مدعی شده بود؛ باشگاه بارسلونا همچنان نسبت به جذب لائوتارو مارتینس از اینتر امیدوار است، از این‌رو قصد دارد با ارائه پیشنهادی 70 میلیون یورویی و انتقال جونیور فیرپو به نراتزوری، مدیران این باشگاه ایتالیایی را برای فروش این مهاجم آرژانتینی متقاعد کند.

لائوتارو مارتینس که تا سال 2023 تحت‌ قرارداد اینتر است، این فصل در 40 بازی برای اینتر به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 18 گل، 6 گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

مدت زمان فعال کردن بند فسخ 111 میلیون یورویی مارتینس 22 ساله برای باشگاه‌های غیرایتالیایی، اخیراً به پایان رسید. گفته می‌شود منچسترسیتی هم وضعیت او را زیر نظر دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین