کد خبر: ۶۶۲۳۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

ابراز رضایت نماینده مجلس از همراهی دولت برای همسان سازی حقوق بازنشسته‌ها/ نوبخت چطور مجلس را با دولت همراه کرد؟

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام دولت در ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، تاکید کرد: این اقدام، بسیار پسندیده بوده و قطعا مجلس شورای اسلامی نیز از این اقدام نهایت حمایت و پشتیبانی را خواهد داشت.
ابراز رضایت نماینده مجلس از همراهی دولت برای همسان سازی حقوق بازنشسته‌ها/ نوبخت چطور مجلس را با دولت همراه کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

یعقوب رضازاده نماینده سلماس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات موثر دولت در زمینه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، گفت: آقای نوبخت گام‌های مثبتی در زمینه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری برداشته است. بویژه جلسات مستمری که وی با نمایندگان کانون‌ها و تشکل‌های بازنشستگی در چهار ماه گذشته برگزار کرد، به تسریع در اجرای این قانون بسیار موثر بود.

به گفته وی، نمایندگان نیز از همان آغاز مجلس یازدهم با همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشور موافق بودند و تمامی نمایندگان مجلس پیگیر این موضوع هستند.

او با اشاره به حضور دولتمردان در جلسات مجلس و تاکیدشان بر همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری، تاکید کرد: در جلساتی که رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر دفاع و وزیر آموزش و پرورش در صحن مجلس حضور داشتند نمایندگان درخواست همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و افزایش 50 درصدی را مطرح کردند. لذا اینکه دولت اکنون توانسته این امر را که خواسته نمایندگان نیز بوده عملی کند، جای خرسندی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین