کد خبر: ۶۶۲۳۷۰
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

علی ملاقلی‌پور از دست‌وپنجه نرم کردن با کرونا می‌گوید/ بعضی روزها نفس بالا نمی‌آید

علی ملاقلی‌پور که سریال «کتونی‌زرنگی» او هنوز جواز پخش از تلویزیون را دریافت نکرده، این روزها در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا است.
علی ملاقلی‌پور از دست‌وپنجه نرم کردن با کرونا می‌گوید/ بعضی روزها نفس بالا نمی‌آید
آفتاب‌‌نیوز :

هنوز مشخص نیست، مجموعه تلویزیونی «کتونی زرنگی» چه زمانی روی آنتن تلویزیون می‌رود و مسئولان سازمان صداوسیما نیز در این باره توضیح تازه‌ای را ارائه نداده‌اند. اما این روزها کارگردان این سریال در بستر بیماری است. علی ملاقلی‌پور، کارگردان سینما و تلویزیون این روزها با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

ملاقلی‌پور که علاقه‌ای به صحبت درباره وضعیت سریال «کتونی زرنگی» نداشت، درباره وضعیت فعلی خود گفت: ۲۰ روز می‌شود که درگیر کرونا هستم و اکنون در یک اتاق خودم را محبوس کردم و دوران قرنطینه را سپری می‌کنم. البته چند روزی در بیمارستان بستری بودم و به تازگی مرخص شده‌ام. باید اعتراف کنم؛ کرونا واقعا بیماری خطرناکی است؛ حتی یک‌روزهایی نفس بالا نمی‌آید. فعلا خدا به من رحم کرد و با کمک دکترها و پرستارها مشکل ریه و تنفسم بهتر شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها اوضاع خوبی ندارند، درباره هزینه‌هایی که برای بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها درنظر گرفته شده، اظهار داشت: من در بیمارستان دولتی بستری بودم و از بیمارستان‌های خصوصی اطلاعی ندارم. البته برای بستری شدن ابتدا چهار بیمارستان را چرخیدیم تا درنهایت یک جا را پیدا کردیم. بیمارستان قلب شریعتی یک بخش باز کرده بودند که در نهایت من را در آنجا پذیرفتند.

این کارگردان در پایان گفت: به هر حال هزینه‌های جاری دولتی برای کرونا هم دریافت می‌شود و به نوعی می‌توان گفت هزینه‌های بیمارستان دولتی معقول بود اما خب آن رسیدگی خاصی که آدم فکر می‌کند با شرایط بحرانی فعلی شدنی نیست. در شرایط کنونی کار برای کادر پزشکی_درمانی واقعا سخت شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین