کد خبر: ۶۶۳۶۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

فیلم| شبیه‌سازی حمله سپاه به ناو هواپیمابر آمریکایی

در جریان رزمایش موشکی و دریایی پیامبر اعظم ۱۴ سپاه پاسداران که مرحله آخر آن در خلیج فارس و تنگه هرمز در حال اجراست، عملیات مقابله با ناو هواپیمابر آمریکا در این منطقه نیز تمرین شد. شناورهای تندرو موشک انداز، بالگردهای رزمی و نیروهای تکاور دریایی برای عملیات موشکی و تصرف ناو بکارگیری شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی کل سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرحله نهایی رزمایش بزرگ و مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۴ با مشارکت نیروی دریایی و نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز مقدس «یا علی بن ابی طالب (ع)» از صبح امروز (سه شنبه) در منطقه عمومی استان هرمزگان، غرب تنگه هرمز و خلیج فارس تا عمق کشور، در عرصه‌های زمین، هوا، دریا و فضا آغاز شد.

اجرای عملیات تهاجمی موشکی، شناوری و پهپادی علیه مواضع دشمن، عملیات مین ریزی آفندی و قطع خطوط مواصلاتی شناور‌های دشمن فرضی، اجرای عملیات رزم موشکی توسط بالگرد و شلیک موشک‌های ساحل به دریا در مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه به اجرا در می‌آید.

 

سرلشکر رشید: منتظر پرداخت هزینه گستاخی‌های خود باشید

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دولت‌های غاصب و فاسدی که طعم تلخ قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در واکنش به تهدیدات و زورگویی‌ها چشیده‌اند، باید منتظر پرداخت هزینه بیشتر گستاخی‌ها و رفتار ریسک‌پذیر خود بر علیه ملت شریف ایران باشند.

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) در رزمایش گسترده و مشترک سپاه در خلیج فارس، تنگه هرمز و جزایر، در جمع فرماندهان نیروهای مسلح، اظهار داشت: کسانی که به دنبال بی‌ثبات نشان دادن ایران در دوره مبارزه همه‌جانبه ملت ایران با ویروس کرونا و مقاومت در برابر زورگویی‌های آمریکا هستند، حتماً هزینه اقدامات خود علیه ملت ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهند پرداخت.

وی با تأکید بر این که نیروهای مسلح ما از همه ظرفیت‌های خود برای دفاع و تهاجم و پاسخ قوی به تهدیدات و اقدامات بی‌ثبات ساز، در زمان و مکان مناسب استفاده خواهند کرد، هشدار داد:‌ دولت‌های غاصب و فاسدی که طعم تلخ قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در واکنش به تهدیدات و زورگویی‌ها چشیده‌اند، باید منتظر پرداخت هزینه بیشتر گستاخی‌ها و رفتار ریسک‌پذیر خود بر علیه ملت شریف ایران باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
7
37
امیدوارم هدف ها تا ساحل و مناطق مسکونی فاصله زیادی داشته باشند!
حجت طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
4
4
اگر سپاه نبود کشور هم نبود .درود بر شیرمردهای خوب سپاه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین