کد خبر: ۶۶۴۲۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

سردرگمی انتخاباتی آمریکایی‌ها

در حالی بابت نگرانی از شیوع کرونا، درخواست‌ها برای برگزاری انتخابات پُستی در آمریکا افزایش یافته، که ترامپ بدلیل افزایش احتمال تقلب، مخالف آن است و حتی طرح تعویق انتخابات را مطرح کرده است.
سردرگمی انتخاباتی آمریکایی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

نور نیوز در نوشتاری به نحوه برگزاری انتخابات آتی آمریکا و علاقه هر کدام از دو حزب و کاندیداهایشان به روشی متفاوت در چگونگی برگزاری این انتخابات پرداخته است.


در این نوشتار آمده است:

در شرایطی که هر دو نامزد یعنی ترامپ و بایدن عملا از مجاب کردن مردم عاجز مانده‌اند، نگرانی اصلی برگزاری یک انتخابات با مشارکت بسیار پایین است.
آمریکا درگیر مسائل بسیار زیادی در داخل است که هیچ چشم‌انداز روشنی برای خروج از آنها نیست. ناتوانی در مدیریت و کنترل شیوع کرونا، اعتراضات روزافزون ضدنژادپرستی بعلاوه لشگر میلیونی بیکاران، حوادث غیرمترقبه با منشأ نامعلوم و رشد منفی ۳۲.۹ درصدی اقتصاد این کشور، از جمله آنهاست.
به اینها باید مشکلات آمریکا در خارج را نیز افزود، مشکلاتی که بدلیل اشتباهات محاسباتی پی‌درپی، عملا دولت را با بن‌بست مواجه ساخته است.
سردرگمی سیاسیون هر دو جناح آمریکایی موجب شده روزهای آینده در هاله‌ای از ابهام باشد و هیچ برنامه دقیق و روشنی برای عبور از آن نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین