کد خبر: ۶۶۴۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴

رییس بارسلونا: دیگر برای جذب نیمار به آب و آتش نمی‌زنیم

رییس باشگاه بارسلونا تایید کرد که آبی اناری‌ها در تابستان سال جاری برای امضای قرارداد با «نیمار» و «لائوتارو مارتینز» اقدام نکرده و هیچ «سرمایه گذاری بزرگی» در کار نخواهد بود.
رییس بارسلونا: دیگر برای جذب نیمار به آب و آتش نمی‌زنیم
آفتاب‌‌نیوز :

«جوزپ ماریا بارتومئو» با رد اقدام برای خرید مجدد مرد برزیلی که تحت حمایت «لیونل مسی» و «جرارد پیکه» نیز قرار دارد، گفت که تلاش برای بازگرداندن نیمار به نیوکمپ به دلیل محدودیت‌های مالی ایجاد شده ناشی از پاندمی ویروس کرونا و همچنین دستمزدهای بالای کنونی بازیکنان، «عملی» نخواهد بود.

وی در این باره گفت: برای جذب نیمار در تابستان سال جاری اقدام نمی‌کنیم. سال گذشته هر کاری که در توان داشتیم انجام دادیم اما این کار را دوباره تکرار نخواهیم کرد.

بارتومئو همچنین اضافه کرد که علاقه بلندمدت بارسا به مهاجم آرژانتینی اینترمیلان نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستان جاری به ثمر نخواهد نشست زیرا باشگاه ایتالیایی برای مارتینز خواستار حدود ۱۰۰ میلیون یورو شده است.

رییس بارسا با اشاره به اینکه مذاکرات متوقف شده است، تایید کرد که شرایط مالی فعلی «اجازه سرمایه گذاری های بزرگ را نمی‌دهد.»

بارتومئو در ادامه به نظر به نوعی عدم جدایی «مارک آندره ترشتگن» را تایید و اعلام کرد که مرد آلمانی برای بارسا «اساسی» است.

رییس بارسا همچنین در مورد مسی گفت که کاپیتان تیمش تا «سه یا چهار سال دیگر» بازی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین