کد خبر: ۶۶۴۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴

چرا تغییر اطلاعات مشمولان سهام عدالت در سامانه ثبت نمی‌شود؟/ آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت

برخی از مشمولان سهام عدالت نسبت به عدم تغییر مشخصات خود در سامانه معترض هستند که در این زمینه معاون سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: این افراد می‌توانند تغییر اطلاعات خود مانند شماره تلفن همراه را از طریق مراجعه به سامانه سهام عدالت انجام دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

برخی از مشمولان سهام عدالت معترض نسبت به تغییر مشخصات خود در سامانه سهام عدالت دارند، یکی از معترضین در این مورد اعلام کرده‌ است: حدود یک ماه است که گزینه تغییر شماره تلفن همراه در سایت سهام عدالت برای همه غیرفعال است، در حالی که بارها مسوولین آزادسازی سهام عدالت اعلام کرده‌اند مردم می‌توانند نسبت به اصلاح اطلاعات خود یا فروش سهام خود در سامانه اقدام کنند، در این زمینه حسن علایی امروز (شنبه) در واکنش به صحبت مشمولان سهام عدالت و اعتراض آنها نسبت تغییر مشخصات خود در سامانه سهام عدالت به خبرنگار ایرنا گفت: همچنان برخی از مشمولان سهام عدالت برای تغییر شماره تلفن همراه خود به سامانه www.samanese.ir مراجعه می‌کنند، در حالی که سهامداران از طریق این سامانه نمی‌توانند شماره تلفن همراه خود را تغییر دهند، بلکه این اقدام را باید از طریق مراجعه به سامانه sahamedalat.ir اجرایی کنند.

وی افزود: افرادی که روش مستقیم را برای نحوه مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، به راحتی می‌توانند با ورود درسامانه sahamedalat.ir اقدام به مشاهده پرتفوی سهام عدالت خود کنند.

چرا تغییر اطلاعات مشمولان سهام عدالت در سامانه ثبت نمی‌شود؟/ آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت

علایی اظهار داشت: با ورود به این سامانه و درج کد ملی در کادر مربوطه، در صورت مغایرت شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه با کد ملی، سریعا پیغامی بر روی صفحه با این عنوان که شماره تلفن ثبت شده در سامانه با کد ملی مطابقت ندارد نمایان می‌شود که در ادامه آن آمده است آیا تمایل به تغییر شماره تلفن همراه دارید یا خیر؟

وی ادامه داد: در صورتی که فرد مشمول سهام عدالت دارای سیم‌کارت با نام خود باشد می‌تواند شماره موردنظر را وارد و اقدام به تغییر شماره تلفن همراه خود کند، در نهایت یک کد از طریق پیامک ارسال می‌شود که با ورود آن در کادر سامانه به مرحله پایانی و صفحه اصلی ورود خواهد کرد.

معاون سازمان خصوصی‌سازی خاطرنشان کرد: در صورتی که فرد سیم‌کارتی را به نام خود ندارد، با مراجعه به اپراتورها در مخابرات و خرید سیم‌کارت به نام مشمول سهام عدالت مشکل برطرف خواهد شد.

ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در دست اقدام است

وی درباره افرادی که اکنون به دنبال انتخاب روش مدیریت سهام عدالت خود در سامانه هستند، گفت: این افراد هیچ اقدامی را نمی‌توانند انجام دهند و سیستم به صورت پیش‌فرض روش مدیریت غیرمستقیم را برای آنها انتخاب کرده است، ساز و کار مربوط به آنها از طریق شرکت‌های سرمایه گذاری استانی انجام خواهد شد.

علایی اظهار داشت: فعالیت مربوط به ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در دست اقدام است و تا چهار روز آینده اقدامات لازم برای افزایش سرمایه و پذیرش در بورس انجام می‌شود و تا آخر مرداد ماه همه مسایل مربوط به این شرکت‌ها انجام می‌شود.

جاماندگان سهام عدالت

معاون سازمان خصوصی‌سازی درباره جاماندگان سهام عدالت گفت: سازمان خصوصی‌سازی، مجری سیاست‌ها و مصوبات قانونی است؛ بنابراین درخصوص جاماندگان سهام عدالت سازمان خصوصی‌سازی سیاست‌گذار نیست.

به گفته وی، اگر قرار است اقدامی برای این افراد انجام شود مراجع قانونی ذی صلاح باید تصمیم گری کنند.

علایی اظهار داشت: باید ساز و کاری طراحی شود تا تصمیمات لازم برای جاماندگان سهام عدالت اتخاذ، بعد از آن تبدیل به قانون و در نهایت به سازمان خصوصی سازی ابلاغ شود تا این سازمان بتواند قانون ابلاغ شده را در دستور کار قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
بردیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
0
جناب علایی صد با ر امتحان کردیم و کدی نیامد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین