کد خبر: ۶۶۴۷۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

نامه وزیر بهداشت به رهبری و هشدار درباره آمار مرگ‌ومیر کرونا

وزیر بهداشت در یک نشست از نامه‌ای که مدتی پیش به رهبری نوشته و نسبت به مرگ‌های سه‌رقمی ناشی از کرونا هشدار داده است سخن گفت.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی در نشست ویژه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان درخصوص بررسی برگزاری آزمون‌های سراسری برگزار شد از نامه به رهبری و هشدار درباره مرگ‌های سه‌رقمی ناشی از کرونا سخن گفت.

به گزارش وبدا، نمکی با بیان اینکه «ویروس کرونا مطلقا قابل پیش‌بینی نیست و هر کس در جهان ادعا کند که این ویروس را به‌طور کامل می‌شناسد، از جهالت است نه دانشمندی او، چون این ویروس پیچیده‌ترین ویروسی است که تاکنون در جهان وجود داشته»، ادامه داد: «زمانی که مرگ و میر روزانه حدود ۳۰ نفر بود، به مقام معظم رهبری نامه نوشتم و مرگ سه رقمی در هفته‌ها و ماه‌های آینده را به ایشان گفتم. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که در فصل پاییز، احتمال همزمانی آنفلوآنزا و کرونا، بیش از ۸۰ درصد است.»

نامه وزیر بهداشت به رهبری و هشدار درباره آمار مرگ‌ومیر کرونا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
7
5
این وزیر فقط تو اعصاب مردمه. همه اش دنبال تزریق یاس و ناامیدی به جامعه است. آقای محترم چه کار مثبتی برای مبارزه با کرونا انجام داده ای؟ نوستراداموس نیستی که همه اش پیش بینی می کنی. اگه کارها با پیش بینی حل می شد که به امثال شما نیازی نبود مردم می رفتند دنبال رمال ها و ... اگه این وزیر و اون معاون اش را عوض کنند کرونا هم کنترل میشه
ال هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
6
روزانه برخی در لباس مقدس علیه پروتکول های بهداشتی سخن میگویند و مردم را گمراه میکنند .
برخی میگویند پرو تکل های سیاسی جهانی پروتکل های اقتصادی جهانی وفرهنگی ..... را قبول نداریم .
چرا فقط بهداشتی بپذیریم ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
1
0
حرف های وزیر با عملش زمین تا اسمان فرق دارد .اگر جرات نداری روی حرف خودت بایستی و یا در دولت برای حرف هایت تره خورد نمیکنن خوب شهامت داشته باش و استعفا بده
امارهای غیر واقعی کرونا و کم رنگ کردن کشته ها و موافقت با اجتماعات و کنکور و محرم از شاهکارهای وزارت شماست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین