کد خبر: ۶۶۴۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

مراسم تاسوعا و عاشورا در فضای باز دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دانشگاه تهران اعلام کرد: طبق اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا محرم ۹۹ در فضای باز این دانشگاه برگزار می‌شود.
مراسم تاسوعا و عاشورا در فضای باز دانشگاه تهران برگزار می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

کمیته اطلاع‌رسانی ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا اعلام کرد که برگزاری مراسم های ایام محرم در اماکن مجاز صرفا با رعایت اصول «کاهش زمان مراسم، تراکم حداقلی، آلودگی زدایی منظم، رعایت فاصله یک و نیم متر و استفاده مستمر و همگانی از ماسک» انجام می‌شود.

براین اساس مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در فضای باز دانشگاه تهران برگزار می شود.

همچنین مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین با مداحی حاج سعید حدادیان در روزهای جمعه و شنبه؛ هفتم و هشتم شهریور ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی برپا می شود.

طبق اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا، مسوول برگزاری مراسم عمومی باید نسبت به رعایت کامل ضوابط بهداشتی، تعداد شرکت کنندگان، زمان برگزاری و نحوه پذیرایی متعهد شود و همچنین برگزاری مراسم های ایام محرم در اماکن مجاز صرفا با رعایت اصول «کاهش زمان مراسم، تراکم حداقلی، آلودگی زدایی منظم، رعایت فاصله یک و نیم متر و استفاده مستمر و همگانی از ماسک» انجام می‌شود.

براساس این اطلاعیه هیچ گونه پذیرایی در جریان برگزاری مراسم عزاداری و پس از آن نباید انجام شود و اطعام و نذورات صرفاً مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی در پخت و پز و بسته بندی به صورت بیرون بر و در ظروف غیر مشترک و یک بار مصرف توزیع می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین