کد خبر: ۶۶۵۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

تمجید کنفدراسیون بوکس آسیا از استعداد ۸ ساله ایرانی

کنفدراسیون بوکس آسیا با انتشار گزارشی به تمجید از استعداد ۸ ساله بوکس ایران (علی خدادادی) پرداخت.
تمجید کنفدراسیون بوکس آسیا از استعداد ۸ ساله ایرانی
آفتاب‌‌نیوز :

کنفدراسیون بوکس آسیا پس از منتشر شدن فیلم استعداد ۸ ساله ایرانی در فضاهای مجازی، فیلم علی خدادادی ۸ ساله را در سایت رسمی و صفحات رسمی خود منتشر کرده و به تمجید از این استعداد ایرانی پرداخت. متن گزارش ASBC به شرح زیر است:

زندگی بوکس ایران در حال پیشرفت است تا راهی برای بازگشت به گذشته‌های باشکوه خود پیدا کند. استعداد جدید و فوق‌العاده‌ای چون علی خدادادی که تنها ۸ سال دارد، با تمرینات بوکس فوق‌العاده خود همه کشور را تحت تاثیر قرار داده است و نشان می‌دهد که یکی از ستاره‌های بوکس در آینده خواهد بود. با توجه به این‌ موضوع تصمیم‌ گرفتیم فیلم تمرینات او را در همه صفحات خود منتشر کنیم.

تمجید کنفدراسیون بوکس آسیا از استعداد ۸ ساله ایرانی

علی خدادادی متولد ال ۲۰۱۲ است و تنها ۸ سال سن دارد. او می‌تواند یکی از ستاره‌های ASBC باشد. او در شهر اصفهان واقع در بخش مرکزی ایران زندگی‌ می‌کند که با معماری‌های تاریخی و اصیل این کشور معروف است.

مربی علی خدادادی از همان ابتدا مربی باتجربه‌ای مثل آقای علی علیزاده است. سرعت، مهارت و تکنیک علی خدادادی در همین سن و سال از بسیاری از هم سن‌هایش و بوکسورهای جوان بهتر است.

ایران از جمله کشورهایی است که در بخش استعداد بوکس، پتانسیل بالایی دارد که چنین استعدادهایی را جذب کند. رییس فدراسیون ایران حسین‌ ثوری است که به تحولات و تغییر نسل اعتقاد زیادی دارد. ماموریت او در بوکس ایران افزایش و دو برابر کردن تعداد بوکسورها در این کشور و محبوب‌تر کردن بوکس در جامعه ورزش این کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین