کد خبر: ۶۶۵۰۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

تصاویر| پرفروش‌ترین محصولات شیائومی

یکی از پرفروش‌ترین مدل گوشی‌های شیائومی، ردمی نوت ۸ بوده که از جمله مهمترین نقاط قوتش می­توان به بهره مندی آن از یک دوربین چهارگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی همچنین به یک نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ مجهز شده که با گوریلا گلس ۵ از هرگونه آسیب احتمالی به خوبی محافظت می‌­شود.
آفتاب‌‌نیوز :

بسیاری از ما در طی سال­های اخیر شاهد روند صعودی پیشرفت کمپانی نام آشنای چینی شیائومی بوده­ایم. این کمپانی بزرگ فعالیت خود را در سال ۲۰۱۰ با ارائه رابط کاربری MIUI آغاز کرد و یک سال بعد نیز اولین گوشی هوشمند خود را به طور رسمی وارد بازار نمود. چیزی نگذشت که این کمپانی تولید محصولات دیگری را نیز در برنامه کار خود قرار داد و خیلی زود موفق شد محصولات خود را نه فقط در خاستگاهش، بلکه در اقصی نقاط جهان به فروش برساند. شیائومی فقط و فقط در کشور چین دارای مراکز فروش حضوری بوده و محصولاتش را برای سایر کشور‌ها از جمله ایران به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه­های اینترنتی ارسال می­کند. علاوه بر این، شیائومی هیچ گونه هزینه هنگفتی را صرف تبلیغات تلوزیونی نمی­کند و به همین جهت نیز قادر است سرمایه خود را بر ارتقاء کیفیت محصولات و حفظ قیمت مناسب آن‌ها متمرکز سازد.

شیائومی سیتی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی واسطه میان شما و کمپانی شیائومی بوده که سالهاست افتخار همراهی و خدمت به خریداران محصولات شیائومی را دارد. ما در شیائومی سیتی جدیدترین محصولات این کمپانی را با تنوع بالا، کیفیتی تضمین شده و در کمترین زمان ممکن ارائه داده و پشتیبانی ۲۴ ساعته خود را با همراهی متخصصان حرفه­ای برای مشتریانمان در نظر گرفته­ایم. در اینجا قصد داریم شما را با ۵ مورد از پرطرفدارترین محصولات شیائومی آشنا کنیم:

تصاویر| پرفروش‌ترین محصولات شیائومی

گوشی شیائومی مدل Redmi Note ۸

یکی از پرفروش‌ترین مدل گوشی‌های شیائومی، ردمی نوت ۸ بوده که از جمله مهمترین نقاط قوتش می­توان به بهره مندی آن از یک دوربین چهارگانه و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی همچنین به یک نمایشگر ال سی دی ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ مجهز شده که با گوریلا گلس ۵ از هرگونه آسیب احتمالی به خوبی محافظت می­شود. شیائومی برای این مدل از گوشی‌های مقرون به صرفه خود تراشه پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ را در نظر گرفته که به خوبی از پس اجرای برنامه‌های مختلف بر­ می­آید. لنز اصلی و دوربین سلفی ردمی نوت ۸ به ترتیب، ۴۸ و ۱۳ مگاپیکسلی بوده و کیفیت تصاویر گرفته شده با آن‌ها بسیار رضایت بخش می­باشد.

شیائومی حسگر اثر انگشت این گوشی را در قسمت پشتی بدنه قرار داده و ردمی نوت ۸ را در حافظه­های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ارائه کرده است.

پاوربانک ۲۰۰۰۰ mAh شیائومی مدل ردمی

این مدل از پاوربانک­های شیائومی دارای ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت بوده و از آنجایی که به تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ واتی مجهز شده، می­تواند گوشی شما را در کمترین زمان ممکن بین ۳ الی ۵ بار شارژ نماید. مدار ۹ لایه این پاور بانک باعث شده تا امنیت کافی در حین شارژ موبایل شما برقرار باشد و هیچ­ گونه خطری از جمله نوسان برقی یا ورود جریان اضافی و ناگهانی صورت نپذیرد.

این پاور بانک شیائومی دارای دو پورت ورودی Micro و USB نوع C بوده و به دو پورت خروجی نوع A نیز مجهز شده و به همین دلیل کاربر می­تواند همزمان دو دستگاه را به پاوربانک متصل کند. این پاوربانک کوچک و کم جا که تنها ۱۵ سانتی متر طول و ۵۵۰ گرم وزن دارد، علاوه بر گوشی­های موبایل، تبلت، گجت­های هوشمند، برخی از دوربین­های دیجیتال و حتی دسته­های بازی را نیز شارژ می‌­کند.

تصاویر| پرفروش‌ترین محصولات شیائومی

مچ بند شیائومی مدل Mi Band ۴

می‌بند­های شیائومی از جمله پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی به حساب می­آیند که یکی از جدیدترین مدل­های این مچ بند­ها می‌بند ۴ می­باشد. این محصول دارای نمایشگر AMOLED تمام لمسی و رنگی ۰.۹۵ اینچی بوده و از وجود سنسور­هایی از جمله سنسور شتاب سنج ۳ محوره، ژیروسکوپ، سنسور تشخیص تعداد ضربان قلب و همچنین سنسور مجاورت بهره می­برد.

این مچ بند که برای ورزشکاران و حتی افراد عادی نیز بسیار کاربردی است، دارای حالت­های ویژه­ای برای ورزش­های مختلف بوده و حتی قادر است بی تحرکی یا ضربان قلب غیر متعارف شما را تشخیص داده و به شما هشدار دهد. این مچ بند هوشمند شما را از تماس­ها و پیام­های دریافتی تان آگاه می­کند و حتی قادر است کیفیت خواب شما را نیز بررسی کرده و مدت زمانی را که در خواب عمیق یا سبک سپری می­کنید محاسبه کند. می‌بند ۴ ضد آب بوده و قادر است شارژ خود را تا ۲۰ روز حفظ نماید!

ایرباد بی سیم شیائومی مدل Redmi Airdots

یکی دیگر از محبوب‌ترین محصولات شیائومی هدفون بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Airdots بوده که تماماً از جنس ABS با کیفیت می­باشد و به همین دلیل نیز وزن بسیار کمی داشته و فشار اضافه‌ای بر گوش وارد نمی­آورد. هر کدام از این هندفون­ها دارای باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی می­باشند و با این میزان ظرفیت کاربر می­تواند ۴ ساعت به طور مداوم به موسیقی گوش دهد!

به لطف وجود درایور ۷.۲ میلی متری و استفاده از تکنولوژی DPS در این هدفون­های بلوتوثی، کیفیت صدای خروجی بسیار مطلوب بوده و هیچ گونه نویزی در مکالمات تلفنی شنیده نمی‌شود. شارژ ایرداتس‌های شیائومی با کمک خود کیس این محصول که ۳۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد ممکن می­باشد. تمام ویژگی‌های گفته شده در کنار مقاومت این محصول در برابر آب، باران و رطوبت عرق باعث شده تا این ایرباد‌های مقرون به صرفه محبوبیت ویژه­ای پیدا کنند.

تصاویر| پرفروش‌ترین محصولات شیائومی

ماوس بی سیم شیائومی مدل Mi Portable

یکی از پرطرفدارترین ماوس­های بی سیم شیائومی، مدل Mi Portable بوده که ظاهری بی نقص و ارگونومی بسیار خوش دستی دارد. شیائومی برای این ماوس کوچک که تنها ۷۸ گرم وزن دارد، بدنه‌ای تمام آلومینیومی در نظر گرفته که این موضوع زیبایی این ماوس را دو چندان نموده.

این محصول که از قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه PC بهره می‌برد به بلوتوث نسخه ۴.۱ مجهز شده و میزان حساسیت آن ۱۲۰۰ dpi می­­باشد. این عدد بسیار مطلوب بوده و حاکی از این حقیقت است که استفاده از ماوس بی سیم شیائومی مدل Mi Portable برای فعالیت­هایی با حساسیت بالا از جمله طراحی و حتی گیمینگ نیز بسیار مناسب می­باشد. فرکانس این ماوس ۲.۴ گیگاهرتز و حسگر آن نیز از نوع لیزری می­باشد.

تصاویر| پرفروش‌ترین محصولات شیائومی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین