کد خبر: ۶۶۵۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵

عکس| ۵ قابلیت هندزفری جدید هوآوی

هندزفری Huawei FreeBuds ۳i با قیمتی اقتصادی، بهراحتی میتواند با گرانترین محصولات موجود در بازار رقابت کند. این هندزفری در زمینه حذف نویز محیط و عایق کردن گوش برای لذت بردن از موسیقی، از موارد مشابه و حتی گرانتر موجود در بازار عملکرد بهتری دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

هوآوی بهتازگی از آخرین هندزفری کاملا بیسیم خود رونمایی کرده و اسم Huawei FreeBuds ۳i را روی آن گذاشته است. این هدفون از نوع درون گوشی (Earbud) است و قابلیت حذف نویز فعال محیط (ANC) آن، کیفیتی مثالزدنی دارد. هندزفری Huawei FreeBuds ۳i با قیمتی اقتصادی، بهراحتی میتواند با گرانترین محصولات موجود در بازار رقابت کند. این هندزفری در زمینه حذف نویز محیط و عایق کردن گوش برای لذت بردن از موسیقی، از موارد مشابه و حتی گرانتر موجود در بازار عملکرد بهتری دارد.

با در نظر گرفتن قیمت و قابلیت‌هایی که برای هندزفری Huawei FreeBuds ۳i در نظر گرفته شده، این هندزفری جایگزین خوبی برای موارد مشابه است. چرا که هیچ کدام از آن‌ها در این محدوده قیمتی، کیفیت صدای مشابهی را ارائه نمیدهند و قابلیت‌های Huawei FreeBuds ۳i را ندارند، بهخصوص فناوری حذف نویز فعال محیط (ANC) این هندزفری که واقعا در این بازه قیمت بی‌رقیب است.

عکس| ۵ قابلیت هندزفری جدید هوآوی

در ادامه، ۵ قابلیتی را مرور میکنیم که به راحتی Huawei FreeBuds ۳i را از رقبا متمایز می‌کنند.

۱- قابلیت حذف فعال نویز (Active Noise Cancellation)

هندزفری Huawei FreeBuds ۳i عملکردی نمونه در زمینه حذف فعال نویز محیط (ANC) دارد. در این هندزفری برای حذف نویز محیط در زمان مکالمه از ۳ میکروفون استفاده شده است. از این ۳ میکروفون، ۲ عدد رو به بیرون هندزفری کار گذاشته شدهاند و یک میکروفون هم به سمت صورت کاربر قرار گرفته است. این میکرفون‌ها در ترکیب با سرگوشی‌های سیلیکونی که به هندزفری متصل میشوند، نویز محیطی را بهتر از هر زمانی دیگری ایزوله و حذف می‌کنند.

میکروفون‌هایی که رو به بیرون هندزفری هستند، نویز محیط پیرامون را تشخیص میدهند و با یک سیگنال مشابه و در خلاف جهت، اثر آن را خنثی میکنند. میکروفون روبهرویی هم نویز‌های باقیمانده درون گوش را شناسایی میکند و از بین میبرد. در نهایت، تنها صدای کاربر هنگام مکالمه منتقل میشود و موقع گوش دادن به موسیقی هم خبری از سروصدا‌های مزاحم محیطی نیست.

عکس| ۵ قابلیت هندزفری جدید هوآوی

قابلیت حذف فعال نویز محیط (ANC) در این هندزفری، توانایی کاهش نویز پیرامونی تا ۳۲ دسیبل را دارد و کاربر در تمام حالت‌ها از شنیدن صدایی صاف و بینقص لذت خواهد برد؛ حتی اگر موزیکی هم در حال پخش نباشد، باز هم با داشتن هندزفری Huawei FreeBuds ۳i میتوان میزان نویز ورودی به گوش در محیط‌های شلوغ را کاهش داد.

۲- کیفیت صدای تاثیرگذار

کیفیت صدای هندزفری Huawei FreeBuds ۳i آن هم در این محدودهی قیمتی با محصولات دیگر قابل قیاس نیست. درایور‌های داینامیک بزرگی با سایز ۱۰ میلیمتر در این هندزفری استفاده شدهاند که صدای استریوی گسترد‌های را تولید میکنند. کیفیت پخش فرکانس‌های بالایی، پایینی و میانی صدا و همچنین کیفیت کوبش صدای بیس (Bass) در هندزفری Huawei FreeBuds ۳i ناشی از همین درایور‌های باکیفیت است.

ترکیب حساسی از کامپوزیت پلمیری در دیافراگم هندزفری به کار رفته که باعث میشود کیفیت صدای Huawei FreeBuds ۳i به طرز حیرتانگیزی تنظیمشده باشد و تجربه شنیداری خوبی را فراهم کند. حتی اگر قابلیت ANC را هم روی هندزفری فعال نشده باشد، کیفیت صدای Huawei FreeBuds ۳i آنقدر‌ها تغییر نمیکند. در چنین حالتی هم صدا در حد کیفی خوبی باقی میماند و متاثر از ANC نخواهد بود.

همچنین قابلیت دیگری هم در هندزفری جدید هوآوی وجود دارد که به محض جدا شدن هندزفری از گوش یا قطع استفاده از آن، پخش موسیقی به صورت هوشمندانه متوقف میشود. با قراردادن دوباره هندزفری در گوش، پخش موسیقی ادامه پیدا می‌کند.

عکس| ۵ قابلیت هندزفری جدید هوآوی

۳- حالت شفافیت

حالت شفافیت (Transparency Mode) از ویژگی‌های اضافه‌شده به هندزفری Huawei FreeBuds ۳i است. افرادی که بیشتر وقت‌شان را خارج از منزل می‌گذارنند، رانندگی می‌کنند، می‌دوند یا دوچرخه‌سواری می‌کنند، این قابلیت برای‌شان مناسب است.

هندزفری Huawei FreeBuds ۳i این امکان را می‌دهد که در صورت تمایل، این قابلیت را روشن یا خاموش کنید و بتوانید از صدا‌هایی که در اطراف‌تان جریان دارند، مطلع شوید. با این قابلیت حتی در زمان گوش دادن به موسیقی هم می‌توانید صدا‌هایی را که در اطراف‌تان شنیده می‌شوند، بشنوید. این حالت مواقعی کاربرد پیدا می‌کند که مشغول پیاده‌روی هستید یا در یک خیابان شلوغ قدم می‌زنید؛ چرا که در چنین مواقعی نیاز است حواس‌تان به محیط اطراف باشد. این حالت از داخل اپلیکیشن Huawei AI Life قابل فعال‌شدن است.

معمولا در مواقعی که دوچرخه‌سواری می‌کنید یا در خیابان‌ها می‌دوید، به این قابلیت نیاز خواهید داشت. اگر اهل فعالیت‌هایی از این جنس نیستید و نیازی به شنیدن صدا‌های ناشی از ترافیک پیرامونی ندارید، خیلی کمتر به فعال کردن این قابلیت نیاز پیدا می‌کنید. گرچه در بیشتر مواقع قابلیت حذف فعال نویز محیط (ANC) بیشتر به کمک شما می‌آید. قابلیت حذف فعال نویز محیط آن‌قدر خوب صدای باد و نویز‌های محیط را از بین می‌برد که حتی فرصت شنیدن لحظه‌ای از این صدا‌ها را به شما نمی‌دهد.

۴- حفاظت ۴ IPX

هندزفری Huawei FreeBuds ۳i موفق به دریافت نشان ۴ IPX هم شده و یک هندزفری ضدآب محسوب می‌شود. اگرچه ممکن است نتوانید با این هندزفری به استخر بروید و با داشتن آن توی گوش شنا کنید؛ اما اگر به‌صورت ناگهانی در باران گیر افتادید یا گوش‌تان عرق کرد، هیچ نگرانی از بابت آسیب‌دیدن هندزفری نخواهید داشت.

۵- عمر باتری

هندزفری FreeBuds ۳i هوآوی به یک باتری قابل شارژ ۳۷ میلیآمپر ساعتی مجهز شده است که میتواند با یک بار شارژ کامل، تا ۱۴.۵ ساعت بهصورت بیوقفه موزیک پخش کند. حتی اگر بخواهیم این هندزفری را با همتایان قبلیاش مقایسه کنیم، باز هم عمر باتری FreeBuds ۳i قابل توجه است. عمر باتری این محصول، چه باتری درون خود هندزفری و چه باتری کیس شارژ آن در مقایسه با نسل قبلی افزایش یافته است.

عکس| ۵ قابلیت هندزفری جدید هوآوی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین