کد خبر: ۶۶۵۰۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

سلطان شیشه دستگیر شد

فرمانده انتطامی شهرستان اسلامشهر گفت:شرور معروف و سلطان شیشه و پخش مواد مخدر در اسلامشهر دستگیر و روانه زندان شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس امنیت واطلاعات شهرستان اسلامشهر(ع ز) شرور معروف و سلطان شیشه و پخش موا مخدر در منطقه قائمیه شهرستان اسلامشهر دستگیر و به زندان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه این فرد در زمینه تولید و پخش مواد مخدر شیشه فعالیت داشته، افزود: با تلاش چندین ماهه مأموران پلیس امنیت و اطلاعات شهرستان اسلامشهر و شناسایی مخفیگاه وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و با تیراندازی و تعقیب گریز پلیس، این فرد دستگیر شد.

سلطان شیشه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه این فرد دارای کارگاه تولیدی شیشه بوده، تأکید کرد: با توجه به این که متهم سوابق کیفری و توزیع مواد مخدر را در کارنامه خود دارد، بلافاصله با دستور قضایی تا سیر مراحل قضایی و صدور حکم قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ کرمی با تأکید برحفظ امنیت شهرستان و مردم مهم‌ترین برنامه نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: با دستگیری این فرد علاوه با بازگشت امنیت و ارتقاء امنیت اجتماعی منطقه و بخش اعظمی از زنجیره تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در کشور قطع شده است.

با انتشار خبر دستگیری این فرد شرور شهروندان منطقه قائمیه با ارسال پیامک و دست نوشته‌هایی به مأموران انتظامی شادی خود را از این اقدام نیروی انتظامی ابراز کرده و خواستار اجرای اشد مجازات برای این متهم و همه افرادی که در زمینه تهیه و تولید موادمخدر فعالیت می‌کنند،از سوی دستگاه قضایی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین