کد خبر: ۶۶۵۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

مرگ دردناک کودک پس از قورت دادن سکه!

کودک خردسالی که اقدام به قورت دادن سکه کرده بود جانش را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز :

بدون تردید تنها رهانکردن کودک و در اختیار قرار ندادن وسایلی که جان کودک را مورد تهدید قرار می‌دهد از نکات کلیدی‌ای است که همه والدین باید به آن توجه کنند. اتفاق دردناکی که به تازگی در یکی از مناطق هند رخ داد این وظیفه سنگین والدین را به ما یادآور می‌شود.

در این حادثه دردناک یک کودک سه ساله هندوستانی که اقدام به بلعیدن سکه کرده بود جانش را از دست داد. این کودک با سکه‌ای که والدینش در اختیار او قرار داده بودند مشغول بازی بود که ناگهان اقدام به قورت دادن آن کرد. در این اتفاق که روز شنبه در منطقه «کادونگالور» در شهر آلوا هند رخ داد مراجعه والدین کودک به سه بیمارستان از جمله بیمارستان دولتی آلوا بی نتیجه ماند و سرانجام این کودک بیگناه جانش را از دست داد. همچنین والدین مستاصل این کودک به بیمارستان دولتی اِرناکولام و دانشکده پزشکی آلاپوژا مراجعه کرده بودند که هر سه بیمارستان به دلایلی از پذیرش کودک خودداری کردند.

مرگ دردناک کودک پس از قورت دادن سکه!

بستری نکردن این کودک در بیمارستان و در نتیجه مرگ آن موجب شد تا وزیر بهداشت و عدالت اجتماعی ایالت کرالا هند دستور پیگیری این موضوع را صادر کند. هنوز جزئیات دیگری از این حادثه گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین