کد خبر: ۶۶۵۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
فرماندار اسکو:

کرونا کارکردهای جدید و مثبت فضای مجازی را آشکار کرد

فرماندار شهرستان اسکو با بیان اینکه کرونا کارکردهای جدید و مثبت فضای مجازی را آشکار کرد و گفت: فعالان رسانه‌ای فضای مجازی به خوبی به دولت کمک کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

بابک رضی منش در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسکو، با بیان این‌که کار خبرنگاری باید توأم مدیریت اقتضائات زمانی و مکانی باشد، اظهار داشت: خبرنگاران بحران‌های پیش روی جامعه را با هدف کاهش و رفع منعکس کنند و تحلیل‌های جامع ارائه کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ابعاد منفی و مثبت کرونا در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی لازم است آمادگی‌های لازم را برای مباحث پساکرونا داشته باشیم، تحقیقاتی در این زمینه انجام گرفته و اصحاب رسانه باید به این موضوع توجه جدی تری داشته باشند، به ویژه به موضوع کاهش سرمایه اجتماعی، افسردگی و بحران‌های روانی پرداخته شود.

کرونا کارکردهای جدید و مثبت فضای مجازی را آشکار کرد

فرماندار شهرستان اسکو ادامه داد: فضای مجازی که به عنوان یک تهدید در نظر گرفته می‌شد، نقش مثبتی در این زمینه ایفا کرد و فعالیت‌های آنلاین جایگاه خاصی یافت و فعالان رسانه‌ای فضای مجازی به خوبی به دولت کمک کردند.

رضی منش گفت: در شهرستان اسکو با همراهی و همدلی مردم، کمک اصحاب رسانه کرونا و مشکلات آن تا به اکنون به خوبی مدیریت شده است و موجی از پویش‌هایی مردمی بار دیگر اهمیت سرمایه‌های اجتماعی و بازگشت به مسئله مهم اعتماد عمومی را مورد تاکید قرار داد؛ به ویژه موضوع مواسات و کمک مومنامه حاصل همدلی و زحمات و همکاری رسانه‌ها با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

فرماندار شهرستان اسکو، کار در فضای آرام همراه با نقد سازنده را ضرورتی برای توسعه شهرستان دانست و گفت: تقابل و تنش در جامعه هنر به حساب نمی‌آید و هرکسی توسعه شهرستان را می‌خواهد باید به ایجاد، تقویت و حفظ فضای آرام شهرستان کمک کند.

وی در خاتمه تاکید کرد: اگر رسالت خبرنگاری در خدمت توسعه پایدار، بیان حقایق با هدف اصلاح امور و جامعه باشد، بسیار ارزشمند و مقدس است و امروز مهم‌ترین رسالت خبرنگاران با توجه به شرایط موجود کشور تقویت امید و آرامش و ایجاد نشاط در جامعه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
0
کرونا چکار کرده ؟ چه کار
مثبت ها و فواید و.....فضای مجازی اشکار کرده .
یک عده به همین خاطر کرونا ستیزی را با عصبانیت ابراز
میکنند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین