کد خبر: ۶۶۵۴۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

شوکه شدن افسانه بایگان از شنیدن خبر درگذشت ماه‌چهره خلیلی

افسانه بایگان با اشاره به درگذشت ماه‌چهره خلیلی در ۱۷ مردادماه، اظهار کرد: واقعا از فوت ماه‌چهره خلیلی متاسف شدم. خیلی جوان بودند. شوکه شدم. روحشان شاد و راهشان روشن.
شوکه شدن افسانه بایگان از شنیدن خبر درگذشت ماه‌چهره خلیلی
آفتاب‌‌نیوز :

افسانه بایگان، بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این‌که تا به حال شده است فکر کنی روحت برای کس دیگری بوده است، توضیح داد: نه این‌طور نبوده است. ولی گاهی وقت‌ها خیلی برایم غریب می‌شده است. افکار و حالاتی برایم پیش می‌آمد که احساس می‌کردم من نیستم. شعری می‌نوشتم و بعد از چند سال می‌گفتم چه کسی این را نوشته است.

بایگان در پاسخ به این‌که تا به حال مزاحم تلفنی شده‌ای، گفت: وقتی بچه بودم خاله‌ای داشتم که از خودم کوچک‌تر بود و با هم می‌رفتیم تلفن عمومی که مزاحم تلفنی شویم. به آتش‌نشانی زنگ می‌زدیم و آن‌ها هم متوجه می‌شدند که بچه‌ای پشت خط است.

او همچنین بیان کرد: انسان زیر زبانش پنهان است و گاهی بی‌خود و بی‌موقع حرف‌هایی می‌زند. سال‌هاست سعی می‌کنم با کمتر حرف زدن احتمال این خطا را پایین بیاورم.

این بازیگر درباره گویندگی در رادیو هم گفت: بعد از سربداران در دوره بازیگری رادیو شرکت کردم. دوره ارزشمندی بود و با استاد سمندریان کار کردم. الان هم با ایران صدا کار می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین