کد خبر: ۶۶۵۶۶۸
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

کاظمی: کریمی برگ برنده استقلال مقابل سپاهان است

پیشکسوت استقلال با اشاره به دیدار حساس آبی‌پوشان برابر سپاهان در جام حذفی گفت: جنگ اصلی در این دیدار بین هافبک‌های ۲ تیم است و به طور حتم علی کریمی می‌تواند برگ برنده استقلال در این مصاف حساس باشد.
کاظمی: کریمی برگ برنده استقلال مقابل سپاهان است
آفتاب‌‌نیوز :

«حسین کاظمی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبر نگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: به طور حتم جذاب‌ترین و حساس‌ترین مسابقه جام حذفی بین استقلال و سپاهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: استقلال و سپاهان برای مرگ و زندگی در این دیدار به میدان می‌روند و می‌خواهند با غلبه بر رقیب خود راهی مرحله بعدی جام حذفی شوند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم تقابل امیر قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی بر جذابیت‌ها و حساسیت‌های این بازی تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت.

کاظمی تصریح کرد: استقلال در بازی برگشت لیگ موفق به شکست دادن سپاهان شده است و شاگردان امیر قلعه‌نویی انگیزه زیادی خواهند داشت تا این باخت را در اصفهان جبران کنند.

وی تاکید کرد: نبودن شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در روند تیم استقلال تاثیر منفی خواهد گذاشت و دست مجیدی در فاز تهاجمی خالی است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: جنگ اصلی میان هافبک‌های ۲ تیم است و به طور حتم علی کریمی می‌تواند برگ برنده استقلال در این مصاف حساس باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین