کد خبر: ۶۶۵۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

مراسم طشت‌گذاری محرم در استان اردبیل ممنوع شد

فرماندار اردبیل گفت: مراسم طشت‌گذاری محرم امسال در استان اردبیل ممنوع شد. مسعود امامی یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت:با توجه به اینکه برپایی هرگونه تجمع‌ها خلاف دستورالعمل‌‌های بهداشتی است بنابراین مراسم طشت‌گذاری محرم امسال در استان اردبیل ممنوع شد.
مراسم طشت‌گذاری محرم در استان اردبیل ممنوع شد
آفتاب‌‌نیوز :

وی با بیان اینکه به دلیل ضرورت مقابله با شیوع بیماری کرونا، ماه محرم امسال با سال‌های قبل متفاوت خواهد بود، افزود: در ماه محرم امسال از گنجایش کم مساجد برای برنامه‌های عزاداری استفاده خواهیم کرد و باید حضور افراد سالخورده، دارای بیماری زمینه‌ای و کودکان مدیریت شود.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مساجد نیز الزامی است، گفت: برای برگزاری مراسم اعضای هیات امنای مساجد باید برای نظارت کامل و مدیریت برنامه‌ها تعهد بدهند.

امامی‌یگانه با اشاره به ممنوعیت هرگونه پذیرایی در جریان برگزاری مراسم عزاداری تصریح کرد: نذورات برابر نکات مندرج در دستورالعمل بهداشتی مرتبط صرفا در قالب مواد غذایی خشک و یا خام توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه آمار فوتی‌ها و بستری‌ها و مبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته است، افزود: از عموم شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و کاهش فشار بر کادر درمان مسائل بهداشتی را جدی بگیرند و نسبت به سلامت خود وخانواده هایشان حساس باشند وپروتکل های بهداشتی را رعایت کرده وماسک زده و از تجمع برگزاری مراسم خودداری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین