کد خبر: ۶۶۵۷۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

نجات قاتل پس از اجرای حکم قصاص، در بجنورد

مددجوی زن زندان بجنورد که با ارتکاب قتل عمد همسر خود محکوم به قصاص نفس شده بود، پس از اجرای حکم قصاص بخشیده شد.
نجات قاتل پس از اجرای حکم قصاص، در بجنورد
آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی محمدی، مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی گفت: مددجوی زن زندان بجنورد که با ارتکاب قتل عمد همسر خود محکوم به قصاص نفس شده بود پس از سه سال و نیم تحمل حبس و اجرای دقیق فرایند رسیدگی قضایی، برای اجرای حکم به محل منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان، وی ادامه داد: در زمان تحمل حبس این مددجوی زن از همه استمداد خواسته بود تا شرایطی فراهم شود که اولیاء دم از حق قانونی خود«قصاص» گذشت کنند اما تلاش های معتمدین، مددکاران زندان و حتی تیم صلح و سازش بی نتجه ماند و اولیاء دم اصرار بر اجرای حکم داشتند.

محمدی افزود: طناب دار بر گردن مددجو(آ-ج) حلقه زد، حتی مقامات قضایی حاضر در صحنه هم برای رضایت تلاش می کردند ولی باز حرف پدر و مادر مقتول یکی بود، قصاص، بالاخره اولیای دم چهارپایه زیر پای عروسشان را کنار زدند و مددجو(آ-ج) در۳۲ سالگی خود را به دست خداوند سپرد و آویزان ماند.

وی یادآورشد: هنوز کسی مرگ (آ-ج) را باور نمی کرد، دو دقیقه و نیم از دست و پا زدن آرامش می گذشت که پدر و مادرمقتول به گریه گفتند ما بخشیدیم، بخشش آن هم پس از دو دقیقه و سی ثانیه بین مرگ و زندگی بود، که با مشارکت افراد زن از چوبه دار پایین آورده شد و پزشک زندان به سرعت کار احیاء را آغاز کرد و دقایقی بعد او را با آمبولانس روانه بیمارستان کردند که خوشبختانه زن جوان زنده ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
1
4
زنده مبمونه ولی دیگه قادر به زندگی طبیعی نخواهد بود حتی احتمال داره دچار زندگی نباتی بشه
عابد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
گذشت... کار زیبایی است...
ناشناس
|
Oman
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
دار زدن با این روش کار بسیار وحشتناکی است و شخص بصورت دردناکی زجر کش می شود. در همه جا اجازه می دهند شخص حداقل یک متر سقوط کند و با شکستن گردن بصورت سریع کشته شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین