کد خبر: ۶۶۵۷۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

انتقام شخصی انگیزه درگیری در جایگاه سوخت رشت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: مهاجم در پی اختلافات قبلی با راننده خودروی سواری و با انگیزه انتقام جویی پس از تعقیب خودرو به وی حمله‌ور شده است.
انتقام شخصی انگیزه درگیری در جایگاه سوخت رشت
آفتاب‌‌نیوز :

 سیدمهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت عامل درگیری در یکی از جایگاه های سوخت شهر رشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در تشریح این خبر افزود: شامگاه پانزدهم مرداد فردی با حمله به راننده یک خودروی سواری در صف جایگاه سوخت سبب ایجاد درگیری و اخلال در نظم عمومی گردید که فیلم آن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

فلاح میری در ادامه ضمن تقدیر از اقدام سریع پلیس در این پرونده گفت: در پی وقوع این درگیری، دستور قضایی برای شناسایی شخص مهاجم صادر گردید که با بازداشت این فرد و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد وی در پی اختلافات قبلی با راننده خودروی سواری و با انگیزه انتقام جویی پس از تعقیب خودرو به او حمله ور شده است.

وی با اشاره به فیلم برداری و فیلم منتشره از دوربین مداربسته و گفته های فردی که روی فیلم صحبت می کرد خاطرنشان کرد: برای این شخص که با سخنان کذب خود، رشت را شهری ناامن جلوه داده است به اتهام تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
اقای دادستان اگه این فیلم پخش نمیشد شما پیگیری میگردد ؟ خیلی اتفاقات اینچنینی برای افراد میافتد طرف کتک میخورد فش میخورد چون شاهد ندارد هیچ اقدامی نمی تواند بکند
رضاخدمتکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
باسلام،،ازاین قبیل اتفاقات در شهر و در سطح استان بسیار زیاده ،،چند روز قبل قتل برسر دفاع از ناموس و امروز انتقام شخصی ،،و اگه دوربین مداربسته نبود شاید پیگیری به این شکل امکان پذیر نبود، ،
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین