کد خبر: ۶۶۵۸۲۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

ظریف: چند کشور مقداری از پول‌مان را بازگردانده‌اند

وزیر امور خارجه ضمن بیان اینکه روش‌های مختلفی برای بازگرداندن پول ایران از طریق تهاتر یا خرید از کشورهای مورد نظر وجود دارد، گفت: اکنون چند کشور مقداری از پول ما را بازگردانده‌اند.
ظریف: چند کشور مقداری از پول‌مان را بازگردانده‌اند
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با اشاره به اقدامات این وزارتخانه برای استرداد ارزهای بلوکه شده ایران در بانک‌های کشورهای مختلف گفت: ما برای استرداد پول‌های بلوکه شده کشورمان مذاکره انجام می‌دهیم و در صورت لزوم از طریق شکایت در دادگاه‌ها هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه روش‌های مختلفی برای بازگرداندن پول از طریق تهاتر یا خریدهایی از کشورهای مورد نظر وجود دارد، تصریح کرد: انواع روش‌ها طی این چندین سال برای بازگرداندن پول‌های کشورمان از دیگر کشورها پیدا شده و ما هم مطمئنا از آنها استفاده می‌کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا تاکنون نسبت به بازگرداندن بخشی از مطالبات مالی خود از دیگر کشورها موفق بوده‌ایم، اظهار کرد: در برخی موارد بله، اکنون چند کشور مقداری از پول ما را بازگردانده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
9
چرا نمیتونیم مثل همه کشورها نرمال باشیم و از حقمون دفاع کنیم. چرا اینقدر هزینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
چون ما با دنیا عقلانی رفتار نمی کنیم وفکر می کنیم چیزهایی را که ما می دانیم بقیه کشورها نمی دانند.ما براساس ایده آل هایمان با دنیا رفتار می کنیم وواقعیت های دنیا را درنظر نمی گیریم.یک سیاستمدار کهنه کار ژاپنی می گفت فکر نکنید آن چیزهایی را که شما میفهمید ما نمی فهمیم ما تجربه بیشتری از شما در مبارزه با امریکا داریم وآسیبهای بیشتری ازشما از امریکا خورده ایم ولی برای ما رفاه وخوشبختی مردم ما مهم تر از مبارزه با امریکاست وما این رفاه وخوشبختی مردممان را در مبارزه با این غول شاخدار تلف نمی کنیم وازبین نمی بریم.در عمل می بینیم که ژاپنی ها با سرمایه امریکایی ها کشورشان را به بالاترین سطح تکنولوژی روز دنیا رساندندوابرقدرت تکنولوژی دنیا شدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
5
واقعا!!! شما که زبان حرف زدن با دنیا رو بلد بودید چرا به این روز افتادید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
2
دروغه. چرا نمیگین کدوم کشورها؟ تمام کشورها معاملات مالیشون باید شفاف باشه.پس مشخصه که دارین دروغ میگین
معلم بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
0
0
دوستان ماانقلاب کردیم وایران راباموقعیت راهبردی ومنابع سرشاروزمینهای حاصلخیزش ازچنگ آمریکای جهان خواردرآوردیم اما ژاپنیها کشورشون روبه آمریکاکه بابمباران اتمی دوشهربزرگ ژاپن پیروز جنگ بودتقدیم کردند الان ژاپن به ظاهر یه کشورمستقلیه اما دراصل یکی ازایالتهای آمریکاست.ممکنه یکی بگه کاش ماهم یکی. از ایالتهای آمریکا بودیم اما دررفاه به سرمی بردیم و اینهمه سختی تحریم و...روتحمل نمی کردیم.جواب این ادعا یابهتره بگیم این آرزو اینه :ماسالها متحد راهبردی آمریکا بودیم ودولت مابدون اجازه ی یانکی‌ها هیچ برنامه ی اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و...را اجرا نمی کردند حالااین سوال روبه خودت جواب بده آیا پیش از انقلاب دررفاه بودیم؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین