کد خبر: ۶۶۶۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

ترامپ: بایدن "کودن"، هریس "حقه‌باز" ترکیبی فوق‌العاده اما اشتباه برای آمریکا

ترامپ با این توییت؛ "بایدن کودن" و "هریس حقه‌باز" ترکیبی فوق‌العاده اما اشتباه برای آمریکا. به انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.
ترامپ: بایدن
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه خبری هیل، در جریان کنفرانس خبری درباره پاندمی کرونا از دونالد ترامپ درباره سوابق کامالا هریس و تاثیر انتخاب او به عنوان معاون جو بایدن در رقابت ریاست جمهوری نوامبر سوال پرسیده شد.

ترامپ سه‌شنبه گفت: او انتخاب اول من بود. منظورم این است که او انتخاب شماره یک پیش‌نویس من بود و باید ببینیم که چطور عمل خواهد کرد. همانطور که شما می‌دانید، او عملکرد بسیار بسیار ضعیفی در رقابت درون حزبی دموکرات‌ها داشت. از او انتظار می‌رفت که خوب عمل کند و در نهایت کارش با دو درصد متوقف شد و پول زیادی هزینه کرد. او عامل اتفاقات زیادی بود. بنابراین، چندان تعجب نکردم که بایدن او را انتخاب کرد.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: مدت‌ها نظاره‌گر او بودم. چندان تعجب نکردم. او به طرز فوق‌العاده‌ای با قاضی کاوانا رفتاری زننده داشت. رفتار او به حدی زننده بود که سطح وحشتناک رسید. طرز برخورد او با کاوانا که اکنون قاضی شده است، به این زودی‌ها از یاد من نمی‌رود. خب او عملکرد بسیار ضعیفی هم در رقابت‌های اولیه داشت و اکنون انتخاب شده است، بنابراین بگذارید ببینیم اوضاع در کل چطور پیش می‌رود.

دونالد ترامپ همچنین در ادامه صحبت‌هایش گفت که هریس در جریان رقابت‌های درون حزبی هم رفتار زننده‌ای با بایدن داشته است. او گفت: او خیلی خیلی زننده است. او احتمالا زننده‌تر از پوکاهانتس (نام مستعاری که ترامپ برای سناتور الیزابت وارن استفاده می‌کند) برای جو بایدن است.

هریس در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹ رسماً فعالیت کارزار انتخاباتی خود را برای نمایندگی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا اعلام کرد. مدت کوتاهی نامزد پیشتاز این رقابت بود تا این که در ۳ دسامبر ۲۰۱۹ به مبارزات انتخاباتی خود پایان داد. هریس که سابقا دادستان و دادستان کل ایالتی در کالیفرنیا بود، به سبک پرسش تهاجمی در سنا شناخته می‌شود، خصوصا در رابطه با برت کاوانا در جریان جلسات تایید او برای دیوان عالی آمریکا در سال ۲۰۱۸.

بایدن در پیامی توییتری اعلام کرد که «این افتخار بزرگی» است که در این کارزار انتخاباتی، خانم هریس را در کنار خود دارد. او کاملا هریس را «مبارزی بی‌باک» و «یکی از بهترین ماموران خدمتگزار کشور» توصیف کرد.

دموکرات‌ها امیدوارند با انتخاب هریس بتوانند رای سیاهان و اقلیت‌های نژادی را نسبت به ریاست‌جمهوری جو بایدن جلب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین