کد خبر: ۶۶۶۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات به روایت مقام بلندپایه ارتش

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد مقابله کنند، بخش بهداشت و درمان ارتش نیز در آمادگی کامل قرار دارد تا به ارائه خدمات به ارتش و مردم بپردازد.
آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات به روایت مقام بلندپایه ارتش
آفتاب‌‌نیوز :

امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ارتش از سامانه‌های متحرک درمانی و انتقال بیمار و کارگاه تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده و سالن مدیریت بحران اداره بهداشت، امداد درمان و آموزش پزشکی ارتش که در این دانشگاه تعبیه شده، بازدید کرد.

امیر سیاری در این آئین طی سخنانی اظهار داشت: اقدامات گسترده ای در جهت مبارزه با شیوع بیماری کرونا در سطح ارتش از شروع بیماری تا کنون انجام شده و بهترین شرایط در محیط‌های ارتش وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وضعیت بسیار خوبی در ارتش حاکم است و امید داریم از این هم بهتر شود افزود: ارتش با قدرت برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا به میدان آمده و خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوبی به مردم ارائه کرده است، البته این خدمات همچنان ادامه دارد و نیروهای مسلح با تمام توان به میدان آمده اند تا باری از دوش مردم بردارند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به خدمات دانشگاه علوم پزشکی ارتش گفت: این دانشگاه وظیفه خطیری در تربیت کادر درمانی و بهداشتی برای ارائه خدمت به ارتش و جامعه دارد.

امیر سیاری با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای مسلح برای دفاع از کشور گفت: همه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارند که با هر تهدیدی که متوجه مردم باشد مقابله کنند، بخش بهداشت و درمان ارتش نیز در آمادگی کامل قرار دارد تا به ارائه خدمات به ارتش و مردم بپردازد.

 


ارتش به دنبال تولید محتوای فاخر در فضای مجازی است
بر اساس گزارش روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع مسئولان فضای مجازی این نیرو گفت: فضای مجازی، فضای فرصت هاست تا بتوانیم از این راه بهترین بهره برداری را برای ارتقای تعالی معنوی کارکنان این نیرو ببریم.

وی با بیان اینکه با تولید محتوای مناسب و اخبار صحیح می توانیم دشمنان را از دروغ پردازی و شایعه پراکنی دور سازیم گفت: فضای خبر و اطلاع رسانی به سرعت در حال پیشروی است، امروز ارتش جمهوری اسلامی با ورود به فضای مجازی فرصت مناسبی را دارد تا با تولید محتوای فاخر و اخبار موثق، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود نا امید سازد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تحرک نیروی زمینی ارتش افزود: امروز در بعد رزمی، تحرک نزاجا به 70 الی 95 درصد رسیده است، در حوزه رزهی تمام ادوات شنیدار به صورت کنسرواسیون در آمده و آماده انجام هرنوع ماموریتی است.

وی در پایان خطاب به مسئولان فضای مجازی گفت: نیروی زمینی ارتش اقدامات گسترده ای در حوزه های مختلف انجام داده که نیاز است از طریق فضای مجازی به صورت صحیح و موثق اطلاع رسانی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین