کد خبر: ۶۶۶۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

کلاهبردار ۲۱۶ میلیاردی املاک در اهواز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک فرد کلاهبردار املاک توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اهواز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با شیوه و شِگرد خریدوفروش املاک (پیش‌فروش) در سطح شهرستان اهواز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان، این مقام ارشد انتظامی، افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی پس از شناسایی کلاهبردار متواری، روز گذشته وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کلاهبردار ۲۱۶ میلیاردی املاک در اهواز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان، عنوان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته پلیس، به ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش 216 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کرد که با بررسی کارآگاهان مشخص شد وی به شیوه مشارکت باصاحب زمین در ساخت‌وساز آپارتمان و انجام قولنامه صوری با خریداران، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی در پایان‌ضمن اشاره به تحویل دادن کلاهبردار مزبور به مراجع قضایی، تأکید کرد: شهروندان برای پیش‌خرید یک ملک، بعد از آگاهی از صحت و سُقم و صحیح بودن اسناد ارائه شده از سوی فروشنده، توجه داشته باشند که مراحل انجام قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی که دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر هستند انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین